Gå til innhold
Fiskersiden

Flemms har invitert til TIDENES isfiske i Sarpsbor


cral
 Share

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av Lak

Er det noen begrensinger på hvor mange som kan overnatte på det klubbhuset?

Tja... Alt er jo som kjent relativt. Det greieste er vel å bruke stua til fyll og spetakkel og ta sovinga fordelt i et par-tre garderober. Tror vi fint skal greie en 15-20 personer. Skal ta en nærmere titt. Har igrunn aldri besiktiga herligheta med tanke på overnatting.

Håper de som allerede har meldt seg faktisk dukker opp når moroa starter. Har jo lett for å være slik at ting høres veldig interessant ut når det er litt frem i tid. Når datoen kommer dukker det gjerne opp noe... Blydonker`n kan vel bekrefte det etter et godt forsøk på å Norsjø-tur i høst!

Mitt tips når det gjelder Glen ettellerannet er at vinnerfisken blir en mort! NR er vel pr.i dag godt under kiloen. Abbor på 1+ bør vel også være oppnåelig i løpet av helga. Med maks flaks kan det jo også bli store eks av både gjedde, gjørs og lake.

Gleder meg nå! [ :D ]

- Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Som litt ny info om Isfiske treffet i Sarp kan jeg si at jeg nå har fått med Topp Fritid i Sarpsborg som prmiesponsor for denne terffen. De har sakt seg villige til å bidra med noen premier!

Det vil ikke bli noen "seriøs" isfiskekonkuranse, men treffets tre beste fisker vil bli premiert!

Utgangspunktet vil det dreie seg om størst fisk innen Abbor, Gjedde og Lake!

Kommer tilbake med nærmere info her!

Så får vi se da om vi får noe is[:0]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må foreløpig trekke meg fra ture, da dette kræsjer voldsomt med en Fjelltur (som jeg fra før ikke viste helt om jeg kunne kommet på). Dette var kjempsynd... men jeg sender deg PM flemms,med nummeret mitt,og gir deg nærmere beskjed hvis det skjer noen forrandringer og jeg blir med alikavell.... Dette ser virkerlig bra ut boys, bra gutsa Håvard,cral og Flemmsen [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Flemms

Ja, grunnet disse vrede og usympatiske vær gudene som herjer over østfold kan vi bare glemme fiksbar is i Sarpsborg 21-23 jan.[ :( ]

Iallefall på steder som Visterflo.

Treffen blir flyttet til feb/mars! Hva med uke 10, 11-13 mars?

Ser ut som at kong vinter drøyer sin ankomst litt lengen er håpet ja,men for min del passer dette bra med tanke på dette treffet, da det ikke passet nå i januar [ :P ] Skal sjekke kalenderen ang.11-13mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det ble stille her...

Går vi for 11.-13.mars?

Er ikke mye som tyder på at det skal bli noen stor isfiskesesong i Østfold men det er jo lov å håpe! Sitter nå og titter ut over Visterflo. Det nærmeste vi kommer is er litt snerk i vikene [ :( ].

- Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av PMG

Isen ligger på Isesjø, og er ca 4 cm tjukk. Holder kulda seg så er det ikke så lenge til det går ann å gå på den.

YEzz!!!!! Snart rusle en tur utpå nå da PMG.... Synd jeg ikke har like fancy flytevest som deg,men nå har jeg jo ikke de siste kiloene heller da klumpen,hehe.... jk kamerat [ :( ]

Blir artig å jakte rugg snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.