Gå til innhold
Fiskersiden

For ei herlig veka.. Del 2!!!


fiskematre
 Share

Recommended Posts

Ja nå har eg fiska nesten kvar dag siden sist torsdag! deiligt! Begynte bra på lørdagen med ny personlig rekord på norsk aure tatt med flua, 210 g!! etterfulgt med 4 andre mindre fiskar! Ikkje store fiskane nei, men stort for meg som aldri får fisk på flua!! Så fekk eg mine første sjøaurar, 3 stk på 2 dagar fra 150g. til 400g. Ikkje så store dei heller, men mine første tatt i sjøen(tatt på sluk). Igår fekk eg 10 stk aurar igjen, fra 50g. til 150g. og 4 paler fra 200g til 500g. Ikkje store dei heller, men nå har eg jaffal begynt å få fisk med fluestångo og detta er kun begynnelsen. Me begynne i bånn og tar det gradvis oppøve...

Nå har fluestångo tatt heilt over slukfiske, og fleire fiskar ska det bli! Synd eg ska kjøra taxi heila helgo, for eg klør i fluehåndo heila tio nå!

Aurane blei tatt på alexandria, og i sjøen brukte eg Micky Finn....

God Helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dei er ikkje store Cato, men det var veldig gøy. Har fiska med flua i 4 år nå, og sist veka drog eg opp 10 gonger så mykje fisk enn ka eg har gjort på dei 4 åra!!! Sist sesong fiska eg nesten ikkje med flua, og det ga meg fiskelysten tilbake, då eg fant ut at eg fekk fisk med slukstångo. Men at eg har fått fisk på fluestångo nå, e på grunn av nytt snøre, klump...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiska igår kveld fra 23.30 - 00.30 med flua igjen.... GØY!! 2 små paler, 2-3 vanlig lyr, og ein litt større enn 1 kg!! Uten håv og 0.16 fortom på 6-7# stanga brukte eg over 5 min, før eg kunne ta den opp på brygga med nevane, den var jo sprek som f!!! hadde fleire utras rett til bunns.....

Fiske er ikkje lenger det det eingong var!!! Fluefiske RUUUUULLEE!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.