Gå til innhold
Fiskersiden

Det går rykter om svær havål fra land


Espen Ørud
 Share

Recommended Posts

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Morsom liten film Håkon fikk på mobilen der. Den er best med lyd! Og for å ha det sagt: Den er speedet opp litt :glare:

Og når det gjelder C&R var det aldri et diskusjonstema. Det var selvsagt. Den var nok på land i en 5 til 7 minutter, men virket veldig fin når vi lurte den forsiktig nedi vannet. Kleppingen var naturligvis i tynnhuden i underkjeven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er vel bare et tidsspørsmål før flere andre medlemmer er på listen også :D

Snakka med Tore Jan i dag, en av de litt mer ivrige hadde handlet inn kroker med formål conger :o

Tar nok turen jeg også, må bare finne en passende kveld/natt,.....jeg er vel den eneste i Rovfiskerlaget som ikke har fisket etter congeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner :excl:

Gliset var faktisk i ferd med å forsvinne, men tror dere ikke at jeg brøt kilos-grensen på brunørret i dag, og gliset var rett tilbake. (Jeg er så smilende om dagen at kona begynner å bli mistenksom).

Ståle.

-Jeg lar aldri sjansen for en manneklem gå fra meg.

-Det er også helt greit å feste en halv makrell til kroken og pælme den ut i sjøen uten søkke, for så å stå overrasket å se på at den treffer vannflaten med et plask uten å forsvinne i dypet på vanlig måte.

-Priser meg lykkelig for at jeg ikke fant frem kveite-håven min for å lande Congeren. (Litt intern den).

Grattis til Arild og alle som var med å fiske inn plassen. Herlig når iherdig satsing lønner seg, selv om ikke Arild hadde satsa så mye da :)

Fakerten Rune, nå er det nok!

JEG har faktisk vært på mange, (eller 5 stk da), Conger-turer de siste 2 årene. Var på Vea og fisket etter Conger flere ganger FØR det TILFELDIGVIS ble tatt en Conger på kaien der av en totalt "fremmed" kar.

:D:P

Mvh

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.