Gå til innhold
Fiskersiden

God butikk i Oslo sentrum med bra utvalg av fiskeutstyr


Henriko2
 Share

Recommended Posts

Hei! Skal en tur til Oslo i helga og lurte på om det var noen butikker jeg burde oppsøke for å få skaffet meg litt fiskeutstyr, hovedsaklig sluker, spinnere og wobblere. Greit hvis det er billig så lenge det er gode merker og ikke sånt jalla drit :glare:

Takker for svar. Bør være i sentrum (det vil si innen 3km radius fra Hotel Plaza)

Takktakk :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-sport vis-a-vis Oslo City er ikke gæern, men det er en stund siden jeg har vært der. Sikkert andre på forumet som evt kan bekrefte/avkrefte....

Kan bekrefte at fiske avdelingen der lever ennå :glare:

(Dog noe avspist med jakt utstyr.)

Forslaget mitt Gero i Lillestrøm-Kort gange fra tog-st. (tog avganger fra oslo-s ofte)

Der er det sånn ca 10 ganger så stort utvalg av Wobblere+div trolling utstyr.

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alnabru...

Er det den IKEA som er den du kjører forbi på E18 fra Drammen til Oslo?

Isåffal så skal hvertfall resten av familien på IKEA der så da får jeg dra dit imens jeg da

IKEA mellom Drammen og Oslo er IKEA på Billingstad. Der finner du Sportshuset vegg i vegg med OK utvalg. Ligger dog en IKEA på Alnabu også som er nord for Oslo, så da får du bare lure familien til den IKEA'en :) .

OPS! Espen rakk å svare raskere så jeg, litt dobbel info her.

Endret av arne mo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
  • 2 weeks later...

IKEA mellom Drammen og Oslo er IKEA på Billingstad. Der finner du Sportshuset vegg i vegg med OK utvalg. Ligger dog en IKEA på Alnabu også som er nord for Oslo, så da får du bare lure familien til den IKEA'en biggrin.gif .

Sporthuset ble kjøpt av Gressvik (G-Sport) for noen år tilbake, og disse butikkene heter nå G-sport eller Intersport alle sammen. ;)

Dessverre er fiskeavdelingen hos G-sport/Sportshuset på Slependen kun en skygge av hva den var i sin storhetstid. :(

Endret av erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.