Gå til innhold
Fiskersiden

Vad sker med landsträffen 2005?


Gjest Wiberg
 Share

Recommended Posts

Faktisk har jeg sittet en halvtime på telefon med Remy ang dette i dag og vi skal ta et møte på det på onsdagskvelden. Har noe som ligner et opplegg klart, men vi lar Caddis presentere dette når vi har avklart litt nærmere onsdag. Har også noen småting som må avklares med tanke på bo osv, men vi har noen alternativer og skal blant annet prøve få dette på plass onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir østlandet, Oslo eller omegn eller rundtomkring så skal du slippe Dynovika om du ikke vil, Cato. Det blir ikke noe tvangsfiske uansett hvor vi skal, så du skal få velge hva du vil fiske selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Hmmm Trodde vi hadde slått fast at jeg skulle være i en messa en eller annen plass jeg? Dessuten er jeg for feit til å være dregg, flyter nok bedre enn de fleste! Men du remy hadde passt godt til drivanker tror jeg:-)

Såpass, tar dette til etterfølge [ :( ]!!!!

Tror det blir bra ditt vi skal jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Hmmm Trodde vi hadde slått fast at jeg skulle være i en messa en eller annen plass jeg? Dessuten er jeg for feit til å være dregg, flyter nok bedre enn de fleste! Men du remy hadde passt godt til drivanker tror jeg:-)

Såpass, tar dette til etterfølge [ :( ]!!!!

Tror det blir bra ditt vi skal jeg..

Blir bra uansett, men jeg sier det bare-blir det sentralt på østlandet kommer jeg til å la bilen stå ved hytta og utnytte de lokale med bil på det groveste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme er det en vei inn og en vei ut. Det er IKKE det samme som å kjøre i Oslo. Bare spør Helge eller Geir, jeg får panikk i Oslo

PS: Siden det ikke ble noen konkurranse på meg i Sverige i år, så kan det hende jeg kan være med alikevel[ :( ]. Må bare sjekke at det ikke er noen gradering den helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Du og den "stor Oslo bil frykt syndromet"!!!Er ikke værre å kjøre der enn i Bergen, Trondheim, Haugesund, London, NEw York etc... trafikk er det samme!!!!

Jo, det er mye verre. Flere veier, flere kryss, flere avkjørsler og flere biler er lik mer stress. Noen av oss liker ikke det noe særlig, akkurat slik noen ikke liker å gå på isen :-)

Men jeg regner med at det finnes nok av tøffe sjåfører å sitte på med, noe som jo også er en utmerket anledning til å bli bedre kejnt med folk, og dessuten få prøve andre steder enn de jeg og Thor har prøvd før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det her i østlandsområdet (og jeg får fri av familien) stiller jeg som guide/sjåfør any time[ :( ] Mulighetene når det gjelder fiskeplasser er jo bortimot uendelige - tror aldri jeg har fisket mer enn jeg har gjort i år, og Dynovika har jeg kun vært innom en gang eller to for å bøtte opp litt agnfisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

[brJo, det er mye verre. Flere veier, flere kryss, flere avkjørsler og flere biler er lik mer stress. Noen av oss liker ikke det noe særlig, akkurat slik noen ikke liker å gå på isen :-)

Er ikke så mye værre..

Du må bare tenkt på en 5-6 biler av slengen....

Bilen foran deg, bilen bak deg, og evt biler rundt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

Oslo er ingen enkel by for folk som er ukjent. Jeg måtte guides pr tlf for å finne frem der jeg skulle. Var gjennom samme krysset/tunnelen flere ganger.

Og så er kjøremønsteret i Oslo mye røffere enn mange andre steder i landet.

Ser egentlig ikke problemet. Vi er vel 10-15 stk. fra Oslo som skal være med på treffet, og da er det jo altid en "kjentmann" som kan kjøre/sitte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Cato

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

Oslo er ingen enkel by for folk som er ukjent. Jeg måtte guides pr tlf for å finne frem der jeg skulle. Var gjennom samme krysset/tunnelen flere ganger.

Og så er kjøremønsteret i Oslo mye røffere enn mange andre steder i landet.

Ser egentlig ikke problemet. Vi er vel 10-15 stk. fra Oslo som skal være med på treffet, og da er det jo altid en "kjentmann" som kan kjøre/sitte på.

Det er selvsagt ikke noe problem om det er flere "kjentmenn" som påtar seg jobben med å kjøre utnbys folk.

Jeg stiller på treffet under forutsetning av at det ikke kolliderer med turen min til Sørøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.