Gå til innhold
Fiskersiden

Vad sker med landsträffen 2005?


Gjest Wiberg
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Cato

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

Oslo er ingen enkel by for folk som er ukjent. Jeg måtte guides pr tlf for å finne frem der jeg skulle. Var gjennom samme krysset/tunnelen flere ganger.

Og så er kjøremønsteret i Oslo mye røffere enn mange andre steder i landet.

Ser egentlig ikke problemet. Vi er vel 10-15 stk. fra Oslo som skal være med på treffet, og da er det jo altid en "kjentmann" som kan kjøre/sitte på.

Ja, problemet er nok ikke noe problem i det hele tatt[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

sitat:Opprinnelig postet av Cato

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

Oslo er ingen enkel by for folk som er ukjent. Jeg måtte guides pr tlf for å finne frem der jeg skulle. Var gjennom samme krysset/tunnelen flere ganger.

Og så er kjøremønsteret i Oslo mye røffere enn mange andre steder i landet.

Ser egentlig ikke problemet. Vi er vel 10-15 stk. fra Oslo som skal være med på treffet, og da er det jo altid en "kjentmann" som kan kjøre/sitte på.

Ja, problemet er nok ikke noe problem i det hele tatt[ :) ]

Konstaterer bare at Oslo ikke er noen enkel by for ukjente billister jeg.[ :D ][ :D ][ :D ][ :P ][ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pokker ikke mye is i mai! Trodde vi tidligere hadde blitt enige om at denne helga står jeg, av flere grunner deriblant det at den innheolder en extra fridag, eller dvs 2 i og med at man har fri torsdag og dermed lettere å ta seg fri på fredagen..

Og det eneste man går glipp av er vel strengt tatt havabbor... de fleste arter i ferskvann med unntak av karpe, suter og karuss er vel allerede i bånn gass. Gjeddefiske er på TOPP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Den datoen spøker det kanskje for, eller vil du fiske på slushen av det som en gang var is, ha super dårlig meitefiske, null havabbor, men ok sjøørretfiske, torsk og noe sei? Eller vil man ha de fleste fiskearter tilgjengelig? ? ? Alt fra a - å av det som finnes her??

Ja! Tidlig mai har i hvert fall snowboardet prioritet fremfor fiskestanga for meg.. Ellers har jeg litt lunkne følelser for et treff i Oslo - halvparten vil da sanynligvis bo hjemme, og fyll og fiskeskrøner på kveldene er vel en del av opplegget? Østfold eller.no pls?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg sliter veldig med å godta at fisket her øst ikke er godt i begynnelsen av mai, selv om toppen vel er siste halvdel av mai. Men i år har vi jo pinsehelga ifb. 17. mai, dvs. at det er fri fra fredag 13. mai tom tirsdag 17. mai - det er vel kanskje et vel så godt alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer på fom 13. tom 16. - så kan de ivrigste (og de uten famile) fiske den 17. også (for øvrig en flott måte å feire nasjonaldagen på[ :P ]).

(Har jo tre små selv selv, og det glemmer jeg ikke så veldig lett[ :) ])

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.