Gå til innhold
Fiskersiden

Lageret skal tømmes nå !!!!


affi
 Share

Recommended Posts

Skal tømme lageret for en del produkter.

Det er spesielt utstyr til kystmeite som jeg "dumper" prisene på.

Tar normalt kr. 99,- for frakt, men dersom det kan sendes som brev taes det kun brevporto for forsendelsen. Det er begrenset anntall på noe av produktene.

Kommer mer etter hvert :P

Se mere her: Div kystmeite

Se også under tilbud:

Endret av affi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg raska til meg endel. :P

Men det er noe merkelig med nettbutikken. Når eg klikker på handlekurva er det lagt til en rekke saker og ting eg aldri har klikka på. Eg får sletta det og alt er i orden når eg går til kassen men etter litt navigering i nettbutikken er plutselig handlekurva full igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg raska til meg endel. :D

Men det er noe merkelig med nettbutikken. Når eg klikker på handlekurva er det lagt til en rekke saker og ting eg aldri har klikka på. Eg får sletta det og alt er i orden når eg går til kassen men etter litt navigering i nettbutikken er plutselig handlekurva full igjen.

Hahaha! Fantastisk salgstriks Affi! :D;)

Forøvrig mye snadder i sjappa der ja, hadde jeg hatt penger.... :P

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg raska til meg endel. :D

Men det er noe merkelig med nettbutikken. Når eg klikker på handlekurva er det lagt til en rekke saker og ting eg aldri har klikka på. Eg får sletta det og alt er i orden når eg går til kassen men etter litt navigering i nettbutikken er plutselig handlekurva full igjen.

Jeg opplevde det samme!

Fant ut at når jeg skulle betale, så var jeg inne på kontoen til en annen ( Stuve eller Styve?). Trykket selvfølgelig på endre adresse, men da ble bare leveringsadressen endret. Rakk ikke å endre den tilbake før jeg ved en feiltagelse klarte å lukke vinduet! Heia meg!!!

Så nå venter jeg i spenning på om jeg får noen andres pakker! :P

Opprett konto før du legger ting i handlekurven, virket som om alt fungerte fint da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.