Gå til innhold
Fiskersiden

jerkhomeparty


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Ja,ikkesant.Kanskje de rett og slett har et privat jerkeparty på gang :):D

Elllers er vel sjokoladekake med muffins litt smør på flesk,men sikkert kjempegodt :)

og selv om du føler at du har nok jerk så vil jeg si at du har svårt få riktige :) , så ut i fra det så bør du komme å smake på kaka, føler at du bør ta den første biten så får det gå en halvtime så fårv i andre skje hva som skjer med deg hehehhehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har fått med meg har du vel allerede gjort den jobben - til gangs også vil jeg si. :)

Er sikkert en gilde wienerpølse også i det huset om jeg kjenner han rett.

LOL lakafant, kanskje du skulle ta deg en tur i morgen å se hvordan ordentlige gjeddefiskere ser ut, kanskje du finner tilbake til ditt gamle jeg, hvis du var noe bra gamle jeg da :)

Altså pølser er mitt liv, se signaturen min så fatter man jo det hehehehehe. mmmm minnes et par røkte kjøttpølser som gikk ned på høykant hos thilesen her sist uke så jammen kan det se ut som vi er på samme lag hehehehe.

Kos deg i kveld (selv om det blir vanskelig uten meg) og skitt-fiske, hadde vært knall viss billigplassen leverer.

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det herlige spørsmålet:

Jeg har ikke runkestang ei heller vil jeg anskaffe meg slikt i den nærmeste fremtid.

Har du ett "bete" som kan håndteres med ei fireflex 9" 15-40gr da med tanke på Tryte?

Om så du har ett som du faktisk kan anbefale etter egen suksess hva angår bra fangst statestikk,så overfører jeg penger til deg i kveld så du får sendt det i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det herlige spørsmålet:

Jeg har ikke runkestang ei heller vil jeg anskaffe meg slikt i den nærmeste fremtid.

Har du ett "bete" som kan håndteres med ei fireflex 9" 15-40gr da med tanke på Tryte?

Om så du har ett som du faktisk kan anbefale etter egen suksess hva angår bra fangst statestikk,så overfører jeg penger til deg i kveld så du får sendt det i posten.

Det har jeg nok desverre ikke Tryta. Le jerk Minnow har vi fått bra med borre på og fin borre opp i mot en kg. Men jeg tror du vil få litt problemer med en slik stang etter som denne må jerkes. Den har ingen egen gange mens med små nykk så blir det liv in og den passer ikke bare til å løftes opp og ned som man ofte gjør med vanlige jigger

Vurderer å ta en tur for kaka til Pia :)

Regner med at hun er bare glad til for å bake et par kaker mot litt orden i kottet deres! Ellers tipper jeg pølsemaker og pølsereparatør stiller med godt utvalg av dogs.

Du er hjertlig velkommen, i dette huset er det inget kjøpe press , så vil du komme for å spise kaka så er det bærre trivelig killen.............. :blush::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

Triveleg tiltak med "jerkhomeparty"! God kaffi og gode kunnskapar om diverse baits og teknikkar.

Godt nøgd etter å ha fylt opp utstyrskassa til både meg og Pingvin. Sjeldent å få tak i baits med byterett om dei ikkje gjev fisk.

Endret av Lettaste Døsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triveleg tiltak med "jerkhomeparty"! God kaffi og gode kunnskapar om diverse baits og teknikkar.

Godt nøgd etter å ha fylt opp utstyrskassa til både meg og Pingvin. Sjelden å få tak i baits med byterett om dei ikkje gjev fisk.

Var kaken oppspist når du kom,eller likte du den ikke? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triveleg tiltak med "jerkhomeparty"! God kaffi og gode kunnskapar om diverse baits og teknikkar.

Godt nøgd etter å ha fylt opp utstyrskassa til både meg og Pingvin. Sjelden å få tak i baits med byterett om dei ikkje gjev fisk.

nei men fikk du fiskegaranti, det må jo ha vært en ren forsnakkelse hehehehe.

Nei da regner med at dere begge blir fornøyd

:D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

Var kaken oppspist når du kom,eller likte du den ikke? :D

Ingen kakemann og i tillegg i slett form. Ros og hederlig omtale frå andre tyder på at Erik kan skryte til fruen.

nei men fikk du fiskegaranti, det må jo ha vært en ren forsnakkelse hehehehe.

Nei da regner med at dere begge blir fornøyd

:);)

Fiskegaranti er vel noko ein kan slå seg til tol med? Reknar med at dette ikkje gjeld Pingvin då dette kan vere å ta seg vatn over hovudet for seljar. :P Forøvrig er han heilt sikkert nøgd.

Endret av Lettaste Døsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskegaranti er vel noko ein kan slå seg til tol med? Reknar med at dette ikkje gjeld Pingvin då dette kan vere å ta seg vatn over hovudet for seljar. :P Forøvrig er han heilt sikkert nøgd.

Til tross for at jeg bruker 80% av tiden til å styre båten, særlig etter at rattet knakk, hvem blanka på sist tur, og hvem gjorde det ikke?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

Til tross for at jeg bruker 80% av tiden til å styre båten, særlig etter at rattet knakk, hvem blanka på sist tur, og hvem gjorde det ikke?

:P

Innrømmer at eg blanka sist...tek sjølvkritikk.

Som sjåfør er du suveren. Difor jobba Walmann knallhardt for å komponere ein pakke som kan GJE NETTOPP DEG GJEDDE på neste fisketur - og no set han og tel pengar. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter !!!! Book dere en båt her http://www.tyrifiske.no/utleie.htm hvis dere ikke disponerer en.

Ta helgen 23-25 nov i Steinsfjorden.

Fisk på mellom 3 til 5 meter å mye skulle være gjort. ;);)

Hvis vannet er klart, bruk mørke farger. Svart/brunt/gull/grønn.

Hvis det er gromlit, bruk kanskje noe litt mer med farger i.

Får dere ikke fisk da så skyld ikke på betene hehehehe :lol::P

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

Gutter !!!! Book dere en båt her http://www.tyrifiske.no/utleie.htm hvis dere ikke disponerer en.

Ta helgen 23-25 nov i Steinsfjorden.

Fisk på mellom 3 til 5 meter å mye skulle være gjort. ;);)

Hvis vannet er klart, bruk mørke farger. Svart/brunt/gull/grønn.

Hvis det er gromlit, bruk kanskje noe litt mer med farger i.

Får dere ikke fisk da så skyld ikke på betene hehehehe :lol::P

Kvifor desse datoane? Og har du kart over Steinsfjorden eventuelt veit kvar ein får tak i eit? Vi skal fiske der oppe fyste helga i november; alltid kjekt å ikkje vere heilt blank på nye vatn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.