Gå til innhold
Fiskersiden

Rusbrusmeite Etter Spreke Småkveit


SMS
 Share

Recommended Posts

Jajaja, har fortsatt prosjekter på gang her, men nå skal småkveita tas på flue!

Prøvde ismeite med rusbrus i fjor vinter, småkveitene er litt treige på den tida, så det ble med et napp og en mista:

IMG_1006.jpg

Fikk ikke kroka denne ordentlig, bare lugga i flaska. Jeg kjørte nok alt for hardt på med en gang, burde heller gitt slakk og venta et halvt minutt for å se hva som skjedde. Den lyst pigmenterte småkveita rett bak meg stjal elegant agnet, bare vippa bort kroken og tok flaska som om det var den naturligste ting i verden. :D Det straffer seg å ikke surre agnet skikkelig fast med elastisk bomullstråd!

To be continued...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, hysterisk! Btw jeg begynner på NTNU til høsten (4. klasse datateknikk) - hvis du fikser guiding til de beste plassene så spanderer jeg agn :)

Legg deg som ei gjedde i sivet bak Bombay Saphire-baren på Strossa under imm-festen på Samfundet! For deg som skal gå data så må vel også "Labamba" og "Cybele" anbefales! Møt pisse driting på førstnevnte sted og klinkende edru på sistnevnte, blander du stedene tipper jeg du har skræmt stimen for minst et par uker fremover. Husker ikke hva opptaksprøvene til data heter, men med litt flaks får du servert Dahls-marinert lammekjøtt med krem, vel bekomme!

Om dette ble noe kryptisk for utenforstående, så ja...det var egentlig meningen også. Glæd dæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Så SMS hadde linket denne på Facebook og jeg "bumper" tråden da den garantert vil underholde nye lesere og brukere like mye som den har underholdt gamle brukere....

Ja, fryktelig fin facebook-gruppe vennene(?) mine opprettet om meg da jeg ditcha en fest for å fiske en fredagskveld. :( Selvsagt var hensikten deres god, men når fisk gyter en gang i året ser ikke jeg noen grunn til å stresse heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fryktelig fin facebook-gruppe vennene(?) mine opprettet om meg da jeg ditcha en fest for å fiske en fredagskveld. :) Selvsagt var hensikten deres god, men når fisk gyter en gang i året ser ikke jeg noen grunn til å stresse heller.

Hmmm...småkveita gyter en gang i måneden meg bekjent og har en ganske intens løpetid noen dager før og etter. Du må time rett dersom du går for individuell stalking av småkveitene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 7 months later...

Stakkars kveit sier nå jeg. Kan opplyse at den var på et eller annet studentpolitisk seminar der enkelte av disse bildene plutselig dukket opp på lerretet - til forsamlingens forlystelse og kveitas indignasjon. Tydelig at galskapen er notert også utenfor FS.

Stakkars kveit, men før eller siden vet jeg hevnen kommer... :lol:

EDIT: Ingen vekst verken i lengde eller vekt de siste 3.5 åra, må være flere hundre år gammel! :lol:

Endret av SMS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.