Jump to content
Fiskersiden

Komplett flueutstyr selges godt under 1/2 pris - NYTT

avkroken
 Share

Recommended Posts

Stang: Albright EXS m/tube 9' AFTM 4

Snelle: Marryat CMR 3/4

Snøre: Prestige XS HI-VIZ, WF6F flyt

Bacing: Lawson backing 1000 yards, 20 lb, orange

Ordinær pris på dette settet er kr 7796,-

Selges kr 3200,-

+ porto

6006fbd047c0263ef448a00cdc44752a.jpg

EXS serien er bygget med Toray karbon fibre i hele 84 million modulus. Dette er det høyeste innholdet av karbon som noensinne er brukt i en fluestang. Som beskyttelse mot støtskader har EXS (Exterior Scrim) et utvendig lag av Astroquarts fibre som er 60 ganger mer motstandsdyktig mot støtskader enn karbon. Kombinasjonen av disse to materialene har gjort det mulig å produsere stenger som er spenstigere, smekrere og lettere. Målet har vært å lage en serie med fluestenger hvor kasteren ikke lenger trenger og akselerere forkastet for å oppnå høye line hastigheter. En medium rask aksjon har derfor blitt resultatet. Det unike designet levner ingen tvil om at man står med en toppmodell i hendene.

58a8065e3efda9beb34acd56bc6ffe2e.jpg

En blanding av sveitsisk presisjon, førsteklasses materialer og mange års fiskeerfaring gjør dette til en helt spesiell snelle. Med det verdenskjente skivebremssystemet til Marryat som i tillegg er forseglet vil du få en silkemyk brems som aldri vil trenge vedlikehold. Det er ikke uten grunn at det er livstidsgaranti på denne snella.

Snowbee_XS_Extreme_Distance.JPG

Lengden er alt! sier noen.

Her har du ihverfall muligheten.

Snowbee har utviklet dette snøre for å hjelpe deg til å lykkes med

lange kast.

0237fa3087832427aa25431e9ed81f7d.jpg

En meget hard, glatt og knutesterk backing som ikke fliser seg opp. Orange farge.

Ordinær pris på dette settet er kr 7796,-

Selges kr 3200,-

+ porto

Edited by avkroken

Meget bra sett, men er det ikke feil snøre til denne stanga?

Det vil jeg være enig i.

Saken er det at dette settet ble bestilt av en kunde, men ikke hentet på postkontoret.

Så for å gjøre ting enkelt (for meg selv), selger jeg nå settet slik det ble bestilt av denne kunden.

Det vil jeg være enig i.

Saken er det at dette settet ble bestilt av en kunde, men ikke hentet på postkontoret.

Så for å gjøre ting enkelt (for meg selv), selger jeg nå settet slik det ble bestilt av denne kunden.

Til innkjøpspris?

:D;):D