Gå til innhold
Fiskersiden

Landstreffet 2005 - DISKUSJON


Remy
 Share

Recommended Posts

Gjest caddis

Kona var på posten for å hente en pakke som skal brukes til alle deltageren på treffet, men da mannen bak skraken kom med en stor tralle med kartongen på, så ble den stående. Hun fikk den itt med.

Må hentes med bil [8D]

En ting er sikkert, det er mie bra oppi.[ :) ][ :) ]

mmmm ikke lenge til nå, skal bli utrolig morro og treffe dere alle sammen[ :) ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 332
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest caddis

er litt treff glad nå, tror vi er i ferd med å lage et treff folk kommer til å huske lenge, lenge, veldig lenge.

Alle aktiviteten

Middagen på lørdag

Utrolig bra premiering i forskjellige kategorier.

Skal ikke se bort i fra at det blir fiskekonk. på lørdag under/etter middagen[ :) ][ :) ].

AOF. Husk fotoapparat alle sammen. Alle kan få sine bilder i "alt om fiske". hva som skal til kommer som informasjon senere.

artmangfoldet som finnes på østlandsområdet.

Alle de gode guidene som skal ta med alle deltakerene ut. Her vil der være mye å lærer.

Fluekasterkurs.Svis svis

Det sosiale.

Og ikke minst å få møte meg[8D]

Dere har utrolig mye å se frem til [ :) ][ :) ]

Det vil være premier for mange tusen kroner[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke melde meg på da jeg skulle gifte meg i mai en gang. Men vi visste ikke når vi kunne få tid på Ambassader/Rådhus rundt om, så jeg måtte holde hele mai åpen. Og da dato var spikret, så var påmeldinga utgått.

Skulle jo egentlig vært nygift i Thailand nå, men det satte lunga en stopper for.

Men men, jeg får se på programmet hvor folk er, så kan jeg hilse på de som jeg kunne tenkt meg å hilse på igjen. Om dere ikke har gjerda inne hele øyern og oslofjorden da.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med å få inn en aktør for å holde fluekastekurset, men også for å disponere stenger fra en ny type stenger på markedet i norge. Dette vil bli en mulighet til å teste ut stenger så vel som å lære å kaste, mer respons ønskes :)

Men ingent ting er avklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

Litt oppgiringspulver spres ut[ :D ][ :D ].

På lørdagskvelden etter middagen vil vi holde en fiskekonkurranse på langebåt[8D].

Det vil bli fellesstart ved grillen[ :D ][ :D ] Ser det for meg, 41 fiskere på en linje. En høytidlig nedtelling frem til start vil bli hold.

Før fellesstarten går, skal vi skrive noen lapper med fiskeslag som finnes i området langebåt. Disse blir lagt i en hatt, og så skal noen få lov til å trekke en lapp ut av hatten. Det fiskeslaget som kommer opp skal jages i en time[ :) ]. Har vil det være to premier ++. En til den som får den første[ :D ] og en til den som får den størte[ :D ].

Kan være at det også blir delt ut andre premier under denne konkurransen, men det tar vi senere[ ;) ][ :o )][8)]

Ingen kombliserte regler[ :) ]

Kom gjerne med forslag til arter vi kan ha i hatten[ :) ][ :) ]

DETTE BLIR SÅÅ BRA GUTTER OG JENTER[ :D ][ :) ][ :D ][8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.