Gå til innhold
Fiskersiden

Landstreffet 2005 - DISKUSJON


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 332
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

sitat:Opprinnelig postet av Vilhelm

ja, det er jo mye fiber i godt ØL, så det går nok bra.....kan sikkert plukke bananer fra trærne så langt sør og så [ :) ]

At stedet har endel apekatter betyr ikke automatisk at der også er bananer Velhelm[ :) ]

Hmmmm. KIS = Livebait etter STORgjedda???[8D][ :) ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av svenna

sitat:Opprinnelig postet av Gabrielsen

Ser Coca-cola skal sponse treffet. Kommer de til å ha stand der, slik at vi har lett tilgang på blandevann?

Har du blanda gin med Cola noen gang?[ :) ]

Rette sorten whisky og Cola er faktisk grisedigg..

Om jeg skal være apekatt, så er det vel bacardi og cola som får meg til å ligne mest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Esox Lucius

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

sitat:Opprinnelig postet av Vilhelm

ja, det er jo mye fiber i godt ØL, så det går nok bra.....kan sikkert plukke bananer fra trærne så langt sør og så [ :) ]

At stedet har endel apekatter betyr ikke automatisk at der også er bananer Velhelm[ :) ]

Hmmmm. KIS = Livebait etter STORgjedda???[8D][ :) ][ :) ]

Det hadde GARANTERT blitt "den aller største gjedda noen noengang hadde sett..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Gabrielsen

Ser Coca-cola skal sponse treffet. Kommer de til å ha stand der, slik at vi har lett tilgang på blandevann?

Dessverre Svein så kan de ikke denne dagen...

Siden jeg jobber der, så har jeg ordnet noen ting. Bl.a noe flytende.

Det skal vel mest sannsynlig være premier, men det er det de ansvarlige som styrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat: real Turmat. hele treffet. Kødder Ikke. handla inn 10poser idag. Mulig jeg sper på med en pølse eller grandis gang eller to innimellom, men stort sett-Real. (Lite oppvask hyggelig bivirkning, kokevann og samme gaffelen hele helga...)

Drikke: Øl.Kødder.Ikke. Og appelsinjuice.Kødder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

Det vil være folk på Langebåt fra kl 1400 på torsdag.

Altså folk fra oss som har tillgang til nøkkler og slikt.

Hvis noen ser at de kommer før, gi beskjed så skal vi se hva vi kan ordne.

Vi vil ha en offesiel åpning av treffet kl 2100 på treffplassen.

Her vil Redaktør Remy si en del om de forskjellige aktivtene som skal være under treffdagene.

Espen Ørud vil si noen kloke ord om konkurransen som skal holdes under treffet.

Jeg Eventmanagaren vil også si noen velvalgte ord og dele ut noe gaver til alle sammen, som kan komme til nytt under treffet. Og så vil jeg ,Remy og Espen danse i gang treffet [ :) ][ :D ]

[ :) ]

Dans dans dans under borde legg deg ned få se deg dans dans dans oppå borde.........[ :) ][ :) ]

Litt om været

Torsdag 26.05

14°C Laber bris 7m/s

Noe overskyet, kan komme noe regn.

Fredag 27.05

19°C Svak vind 3m/s

Hva skal man kalle 19 grader å sol ? Utepils temp.

Lørdag holder vi foreløpig for oss selv.[ :) ]

Bærre stor sol på alt av værkart.

Så husk t-shirt og miniskjørt. Gutter !!! ikke ta med badebukse, bruk for all del shorts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

sitat:Opprinnelig postet av Vilhelm

sitat:Opprinnelig postet av caddis

Gutter !!! ikke ta med badebukse, bruk for all del shorts.

Og dette kommer du med nå? Jeg som har pakka ned speedo'n og greier[[ :) ]

Det var det jeg var redd for. Speedo og bart. Så det var vel for å skåne deg[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang fluekastekurset så vil det komme en bekreftelse her i morgen om det blir med ekstern hjelp. HVIS det blir med ekstern hjelp vil det bli kurs, utstyrs demo og showcasting! Noe for alle og enhver å få med seg.

En annen ting. Alt går ikke som planlagt og akkurat nå ser det ut som det spøker for guidingen i Nordmarka. Kjentmannen er sjuk og tror ikke han kan stille, så dermed finner vi en backup plan på dette, samt noe annet småtteri. Kjenner nærvene begynner å krølle seg og gleder meg til å se ere alle mann! ikke lenge igjen nå, og de første er allerede ankomet langebåt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

En annen ting. Alt går ikke som planlagt og akkurat nå ser det ut som det spøker for guidingen i Nordmarka. Kjentmannen er sjuk og tror ikke han kan stille, så dermed finner vi en backup plan på dette, samt noe annet småtteri.

Burde jo gå greit med backupplan for dette.

Jeg er i alle fall bra kjent i Nordmarka, og kan sørge for at folk komme frem dit de skal...men med min fangststatistikk skal jeg ikke skryte på meg noen fiskeguiding...

Si i fra om jeg skal hjelpe med noe ang. lørdagen i marka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.