Gå til innhold
Fiskersiden

Landstreffet 2005 - DISKUSJON


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 332
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Appropos utstyr, det vil bli stilt en del utsyr disponiblet til de forskjellige aktivitetene hvis man ikke har selv til akkurat det fisket!

Thor: Jeg har reservert plass til deg i baderingen som henger etter båten, faktisk, et par plasser, spesielt om jeg får 90 hk på i tide!

Altfor kaldt i vannet for meg, må ha 24 grader i vannet jeg..

Enten frivillig eller bundet fast, opp til deg [ :D ][ :D ][8D][ :P ] Er nok en 18grader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Appropos utstyr, det vil bli stilt en del utsyr disponiblet til de forskjellige aktivitetene hvis man ikke har selv til akkurat det fisket!

Thor: Jeg har reservert plass til deg i baderingen som henger etter båten, faktisk, et par plasser, spesielt om jeg får 90 hk på i tide!

Altfor kaldt i vannet for meg, må ha 24 grader i vannet jeg..

Brukbart varmt rett bak propellen, Thor. Hvis ikke kan sikkert skipperen og evt. matroser bistå med heving av vanntempen dersom du sponser nok øl![ :P ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heyhey... Jobber 5 vakter disse dagene, men jeg skal nok få fikset en løsning, dette treffet skal jeg ikke gå glipp av, trenger å berike artslisten min litt,hehe.. Høres ut som et knall opplegg Remy [ :P ] ... Begynner jeg nå,klarer jeg nok å finen folk til å bytte vakter med på jobben........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vi prøver å laget et så bra opplegg som mulig, og ivare ta alles intresser. Det som er spennende er artsmangfoldet og at vi har dyktige folk som skal bidra i alle ledd/type fiske. Alle vil bli tatt godt vare på og vi skal prøve så langt det lar seg gjøre og tilfredstille alles behov når det gjelder fiske.

Det vil være mulig å stikke av på egenhånd hvis man ønsker det og forde som ønsker å bli med en gruppe på et spesielt fiske med guide så er det mulig. Forde som ønsker å prøve seg på egenhånd så kommer vi til å ha kart tilgjennelig for antatt gode fiskeplasser rundt i Østlandsområdet slik at man kan ha noe å gå ut i fra.

Og det sosiale treffet på lørdagskvelden tror jeg ingen ønsker å gå glipp av. Her kan det skje mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hele poenget er å BLI kjent med hverandre:-) Var ingen som kjente noen før det første treffet, og flere nye ansikter kom til ifjor, og det er jo mye av vitsen:-)

Angående aldersgrense vil jeg si nei, det er det ikke. Du må vel stå over alkohylene spandert fra fiskersiden under middagen lørdag, men ellers kan jeg ikke se noen grunn til å ha aldersgrense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.