Gå til innhold
Fiskersiden

Landstreffet 2005 - DISKUSJON


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 332
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Svaret på spørsmålet ditt står jo i innlegget rett over Havengel....

sitat:man må delta for å kunne melde seg på aktiviteter.

Slik jeg forstår det må du da melde deg på treffet og betale for det, og så bli med på det du har lyst/anledning til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at vi har gjort det slik er at hvis ikke ville det renne på med folk som blir med på aktivitetene og ikke resten. Ergo, de fyller opp plasser der folk som reiser fra nært og fjernt og som deltar på hele pakke skulle hatt krav på.

Så synd du ikke skal være med da Geir!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorgeturene vil gå over en bestemt rute som vi vet er bra, men en dorgetur blir aldri lik...

Markaturene vil gå opp i marka der et knippe med gode vann er valgt ut, deretter råder forhåldene om hvilke som blir fisket, ei her blir det mest sannsynlig ikke likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

sitat:Opprinnelig postet av Trym

Svaret på spørsmålet ditt står jo i innlegget rett over Havengel....

sitat:man må delta for å kunne melde seg på aktiviteter.

Slik jeg forstår det må du da melde deg på treffet og betale for det, og så bli med på det du har lyst/anledning til.

Du forstår det riktig, man må melde seg på selve treffet, og så på de forskjellige aktiviteten.[ :) ][ :D ]

Dette blir knall bra !!![ :D ][ :D ] Kan ikke komme på andre fisketreff i Norge som kan matche den aktivitesplanen fiskersiden.no stiller opp med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

sitat:Opprinnelig postet av fiskeLine

Dersom jeg melder meg på, er det da sånn at det er anledning til å ha med seg egen båt dit?

Du har sikkert fått svar på dette før, men båt kan du ta med.

Og jeg savner flere jenter på treffet så nå må du få med deg din gjeng fiskerline og melde deg/dere på.[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Dorgeturene vil gå over en bestemt rute som vi vet er bra, men en dorgetur blir aldri lik...

Markaturene vil gå opp i marka der et knippe med gode vann er valgt ut, deretter råder forhåldene om hvilke som blir fisket, ei her blir det mest sannsynlig ikke likt.

Med andre ord er ikke noen av dorgeturene mer eller mindre rettet mot SØ og HA?

Når det gjelder marka hadde det vært greit med litt mer info. For min del er det mest flue etter ørret som er interessant, og derfor lurer jeg på om jeg bør velge fredag eller lørdag? Men det er kanskje ikke helt klart ennå?

Igjen: Dette tror jeg kan bli knallbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

sitat:Opprinnelig postet av Andreas

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Dorgeturene vil gå over en bestemt rute som vi vet er bra, men en dorgetur blir aldri lik...

Markaturene vil gå opp i marka der et knippe med gode vann er valgt ut, deretter råder forhåldene om hvilke som blir fisket, ei her blir det mest sannsynlig ikke likt.

Med andre ord er ikke noen av dorgeturene mer eller mindre rettet mot SØ og HA?

Når det gjelder marka hadde det vært greit med litt mer info. For min del er det mest flue etter ørret som er interessant, og derfor lurer jeg på om jeg bør velge fredag eller lørdag? Men det er kanskje ikke helt klart ennå?

Igjen: Dette tror jeg kan bli knallbra!

Når det gjelder dorging så er det to pr. båt + båtfører, så her vil det nok være mulig å komme til enighet seg i mellom hva man ønsker å fiske etter.

Når det gjelder marka så vil det være vann som egner seg til fluefisk.

Det vil nok ikke bli lagt ut noe mere info om hvilke vann, det vil nok bli tatt rett før avreise til marka.[ :) ][ :D ] og det er nok en fordel[ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Grunnen til at vi har gjort det slik er at hvis ikke ville det renne på med folk som blir med på aktivitetene og ikke resten. Ergo, de fyller opp plasser der folk som reiser fra nært og fjernt og som deltar på hele pakke skulle hatt krav på.

Så synd du ikke skal være med da Geir!!

Har ikke mulighet til å bli med annet enn lørdag på grunn av at jeg nettopp har blitt pappa rundt de tider og ikke kan stikke av en hel helg. Hadde satt av lørdagen til å treffe folk og fiske litt sammen med gjengen, men når det er så stramt planlagt går vel ikke det. Får vel arrangere et minitreff i Dynovika i stedet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

Det som virker veldig spennede er artsmangfoldet.

Jeg har aldri være noen artsfrik men det murrer litt rundt det nå.

Blir utrolig morro og så hvor mange arter som faktisk vil bli tatt denne helgen. Tiden på året bør jo tilsi at fiske på mange arter bør være bra.

Monstergjedder , stor karper, diger havabbor, småpen sjøørret, hai, markaørret , brasme , ja denne listen kunne bli utrolig lang og spennende. Vet dette blir et veldig bra opplegg for de som tar seg tid til å komme til Langebåt. Glimrende å sette ut båt der, for de som vil ha behov for det.

En glimrende måte for nye og ferske medlemer å bli kjent med andre brukere/fiskere.

Så hvis du er fersk/ny som medlem ikke hver redd for å melde deg på alle vil bli tatt godt vare på. Du trenger ikke å ha 10 stenger og 3 fiskevesker med utstyr. Det er mye fiske som kan utføres med en enkel slukstang og en wobbler eller to. Men dette vil dere få hjelp til.

Så de som lurer eller er litt i tvil, slutt med det og meld dere på [ :) ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av caddis

Det som virker veldig spennede er artsmangfoldet.

Jeg har aldri være noen artsfrik men det murrer litt rundt det nå.

Blir utrolig morro og så hvor mange arter som faktisk vil bli tatt denne helgen. Tiden på året bør jo tilsi at fiske på mange arter bør være bra.

Monstergjedder , stor karper, diger havabbor, småpen sjøørret, hai, markaørret , brasme , ja denne listen kunne bli utrolig lang og spennende. Vet dette blir et veldig bra opplegg for de som tar seg tid til å komme til Langebåt. Glimrende å sette ut båt der, for de som vil ha behov for det.

Glem ikke stor Stam... Sikle, sikle

En glimrende måte for nye og ferske medlemer å bli kjent med andre brukere/fiskere.

Så hvis du er fersk/ny som medlem ikke hver redd for å melde deg på alle vil bli tatt godt vare på. Du trenger ikke å ha 10 stenger og 3 fiskevesker med utstyr. Det er mye fiske som kan utføres med en enkel slukstang og en wobbler eller to. Men dette vil dere få hjelp til.

Så de som lurer eller er litt i tvil, slutt med det og meld dere på [ :) ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDA MER OPPDATERINGER GJORT, DET BEGYNNER Å BLIR FULLT PÅ ENDEL TING, MYE LEDIG ENDA!!! MELD DERE PÅ, OG FÅ MED DERE FAVORITT FISKE!!!!!

Bilder av stedet er også lagt ut!!! Hvor var du 26-29mai da Norges sportsfiskere møttes??? Forhåpentligvis på langebåt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.