Gå til innhold
Fiskersiden

bete på 1 kg


Recommended Posts

Dette måtte jo bare i hus, og de skal prøves ut ( i hverfall for min del).

Når bulldawg er en av dine beste venner så må man jo bare ha hele rangen fra regulær og opp til monster bulldawg. Nå har jeg fått hånden på to stykker. For de som er litt kjent med bull dawg så har dere magnum hengende ved siden av de store til høyere. Mener vekten på monster bulldawgen er 1 kg og lengden 98 cm........... :angry2:

35186-m.jpg

Vil vel tro at man slipper en del sniper når man velter noe slik ut i vannet....................... :)

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden kaster man noe sånt, eller rettere sagt, med hva kaster man noe sånt?

Et veldig relevant spørsmål, disse blir nok ikke kastet så langt, slik jeg ser det hvis de skal i bruk så blir det å driftfiske med de. :blush:

man slepper de bare rett ned å jigger med de, men om jeg får det til vet jeg ikke, å går det ikke så skal de få plass på veggen hjemme. :):)

Dette er mer for artig en å dra inn et seriøst fiskebete............... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre kvalskuter har kanoner som kan løyse vanskane med å kaste denne. Ei lita ulempe med dette er sjølvsagt at det krev større båt, større hengar, større ramper og kystskippersertifikat.

....og enda kraftigere stropper <- HUSK DETTE WHALMANN!!

Og lykke til med doggene - gleder oss til fangstrapport (til helgen kanskje??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre kvalskuter har kanoner som kan løyse vanskane med å kaste denne. Ei lita ulempe med dette er sjølvsagt at det krev større båt, større hengar, større ramper og kystskippersertifikat.

Det var jo en trykkluftkanon for surf fiske oppe i en eller anna tråd her. Skulle vel ikke være noe i veien for å montere det i båt.

:blush:

Kan drive med litt sjørøveri "på si" for å spe på inntekten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det slags fisk som skal gape over nesten 1 meters, 1 kilos bait..? Hai?

Hvis det finnes gjedder i Norge som gafler i seg noe sånt vil jeg vite hvor - for der skal i alle fall ikke jeg bade... :lol:

At gjedder vil ta disse er jeg ikke i tvil om, klart du styrer nok unna de på -3 men over det går nok på de så det smeller............... B)

....og enda kraftigere stropper <- HUSK DETTE WHALMANN!!

Og lykke til med doggene - gleder oss til fangstrapport (til helgen kanskje??)

Kjører minimun 2 stropper og en ene er orange (og det skal vist være gromt)

At det blir noen fangstrapport fra helgen er det vel ingen tvil om, men disse har nok ikke kommet seg over kjølen til da, men neste helg kanskje -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegt mener å husk å ha sett stenger som skal fiske 40oz og da snakker vi ca 1,1 kg, obs fant de

Musky innovations bull dawg rod series har stenger som er laget for dette fiske, hadde vært så kult å ta inn en slik stang................... :) Den på 7,6 fot er vel så stiv så er en fryd å kjøre fisk på.......

monster heavy 7,6 fot 8-40oz

monster heavy 8 fot 9-40oz og til slutt 8,6 10-40oz

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.