Gå til innhold
Fiskersiden

Stolsekk


Lho
 Share

Recommended Posts

Ser att min gamle goe abusekk är klar för pension. Behöver en ny.

Någon som testat denna DAM sekken?

http://www.seeberg.no/index.php?page=shop....emart&Itemid=72

Andra tips?

Behöver en sekk som är stor och stabil. Inte bara för att man börja bli gammal och fet, utan oxå pga att jag brukat släpa med mig allt för mycket ut på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.buyit.se/popuptackleshop/visaPr...D=1819&veckans=

Jeg har denne. Får plass til termos, mat, fiskeutstyr, kamera. Du får også pressa en varmedress under lokket, med litt makt. Kjøpte min på Gero.

Har brukt den til alt fra stam til isfiske. Egner seg ikke til å sitte mer en 3-4 timer i, eller bære veldig tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke merket på min forrige sekk, men den bytta jeg ut med den nåværende som jeg er meget godt fonøyd med. Min bakgrunn for stolsekkstudien er defor ikke så brei, men god nok for meg.

Solide stenger i stolen som tåler stor tyngde (les; nogså fete mennesker) og også tåler et ujevnt underlag, og absolutt romslig, synes jeg. Eneste minus er at bunnen i sekken er kanskje litt tynn slik at bunnen fort bli våt hvis den står på våt grunn, men dette løser jeg ved å legge et lite sitteunderlag i bunn, ev. en plastpose rundt det kolliet som ligger nederst, e.l.

Sekken er en Haglöfs Combi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Eg har hatt denne sekken i vel et år nå og den funker bra. Gode stropper og masse plass, men eg har tatt ut isolasjons saken i sekken. Den tok rett og slett for mykje plass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.