Gå til innhold
Fiskersiden

Fin Sjøørret i nord.


Recommended Posts

Dro på hytta i går, for å dra rett derfra på jobb i dag. Gjett om jeg fikk uttelling for den turen. Jeg dro fram utstyret å la ut med båten for å se om SØ'en var villig. Prøvde først med Husky Jerk, Den ga ingen umiddelbar respons. Så etter en tid satte jeg på et sikkerstikk. Markdrag/Amerikaner, kort tid etter rykket det i stangtuppen, og relativt fort hadde jeg en SØ på 1 kilo blank. Jeg egnet kroken igjen, å snudde båten. Etter en time og en et par kaffekopper, BANG. Den villeste sjøørreten på 1,5 kilo jeg har fått. Den var helt gal, opp i lufta med hele markdraget, utras på utras. Den var ikke særlig fornøyd når jeg skulle hove den heller, men det gikk bra. 2 fine sø på en kvelds fiske. Ahhh.... livet er herlig.[ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott fangst!

Hadde vært spennende å hørt hvor i landet du du har fisket?

Har aldri værken hørt om eller selv testet markdrag i sjøen!....(har tatt mye fine fangster med markdrag i ferskvann) Er det virkelig effektivt i sjøen også?Fiskes den da som i ferskvann med mark, eller bruker du flue eller wobler bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.