Gå til innhold
Fiskersiden

Lagkonkurranse saltvann


avkroken
 Share

Recommended Posts

Er det noen som ennå ikke har fåt rota seg til å danne et lag..? Jeg har selvfølgelig lest denne tråden flere ganger uten å få ut fingern og meldt min interresse.

I klartekst: Er det noen som kunne tenke seg å ha med meg på et lag? Eller om det er noen andre som har vært like treige som meg og kunne tenke seg å danne et lag med meg som deltager? Send en PM eller ta det her. Jeg er åpen for det meste. Jeg har en ambisjon i denne konken! IKKE KOMME PÅ SISTEPLASS! :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:D Jeg sjekka lista til Avkroken og der sto det bare 2 navn sist jeg sjekka, men det jo ganske lenge siden sånn ca ved 12.00 tiden i dag. Og jeg skjønner at noen nå begynner å bli nervøse! B)

Fra spøk til revolver... Jeg trodde det var ledig plass på dette laget, men om det ikke stemmer så trekker jeg meg selvfølgelig.

Jeg venter i spenning på en avgjørelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) Jeg sjekka lista til Avkroken og der sto det bare 2 navn sist jeg sjekka, men det jo ganske lenge siden sånn ca ved 12.00 tiden i dag. Og jeg skjønner at noen nå begynner å bli nervøse! B)

Fra spøk til revolver... Jeg trodde det var ledig plass på dette laget, men om det ikke stemmer så trekker jeg meg selvfølgelig.

Jeg venter i spenning på en avgjørelse. :)

hehe, jeg skal ikke være dommer, men meldingen fra bsalt kom kl 10:34 på SMS.

Har vært til lunsj og i et lite møte, derfor ting ikke har vært oppdatert på 2 timer :D

Venter i spenning jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim: Godt nyttår til deg også. Håper du får fisket mer i år enn det du gjorde i fjor. Det hjelper ufattelig mye på humøret ;) Angående ambisjonene for årets konkurranse så sier vel lagnavnet våres det meste, men vi har vel ett håp om å unngå sisteplassen.

godt nyttår til deg og:):).

dere er og blir favorittene, du med alle dine arter, og Geir med alle sine :):). heier på dere, men kampen blir brutal mot gutta fre Bergen, Trondheim og Stord\ Haugesund.....

men klart det kommer litt insats herifra og :):). (får satse på.....vel...nei....torsk?)

:);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅKÆI FOLKENS...

Jeg skjønner at dere skjelver i buksene nå! Perca er i ferd med å danne et team...

Tom Ole... Er du klar? Lag 25 er på gang!

Dream Team er navnet og på dette fryktelige teamet så er:

Perca og Roysann, et nytt medlem fra sportsfiskingens mekka... :D

Og som den observante leser sikkert ser så har vi plass til et medlem til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.