Gå til innhold
Fiskersiden

Lagkonkurranse saltvann


avkroken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir enkelt!

(håper mange av dem glemmer lagnavn...)

Lagnavn ja.. Vi er enda i tenkeboksen. Faktisk har vi sendt Hugo til Polen for å gjøre litt research. Det som er viktig for oss når vi skal velge navn, er att navnet gjør seg veldig bra på toppen av listene :blush:

..egentlig så har ikke Hugo stemmerett, så det er mulig vi benytter sjansen når han er borte til å bestemme noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jaggu at hvertfall et av rovfiskerlaga bør klare topp tre, ettersom de utgjør 1/5 av deltagerne så langt. :lol:

Jeg har et lite spørsmål til konkurransen. Det kan godt hende at jeg ikke har lest konkurranseinformasjonen godt nok, men vil for eksempel en 10 kilos torsk tatt fra båt gi like mange poeng som en 10 kilos tatt fra land?

Kanskje noe snodig formulert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jaggu at hvertfall et av rovfiskerlaga bør klare topp tre, ettersom de utgjør 1/5 av deltagerne så langt. :lol:

Nei, vi fisker jo samme steder nesten alle sammen, så vi vilbare ta poeng fra hverandre. Med litt flaks (og hvsi ståle får fisket litt neste år) kan vi klare en topp 10plassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Polen kan det meldes om kuldegrader og smog.

Aktuelle ord som jeg har snappet opp til nå er:

Rajstopy, bluza sportowa, sklep, zloti, razem, zwrócona og ceny.

Aner ikke hva de betyr, men sklep står oppført hvor de selger ting, så jeg tipper på utsalg eller butikk.

Gi meg noen dager til, og jeg skal komme opp med en fantastisk flott teamnavn med opptil flere z'er og x'er.

Gjørs (direkte fra Konin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag 18 er på plass:

http://www.storfisker.no/Konken2008/lagoversikt.htm

Dersom det hadde vært lag i år hadde det sett slik ut (de uten navn kan takke seg selv:-)

http://www.storfisker.no/Konken2008/lagpoeng08.htm

Men så langt ned skal ikke Team Ruggen stå nei :blink: he he (ps) har en ledig plass på Team Ruggen

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.