Gå til innhold
Fiskersiden

Mega-Laks klubben


Gamlingen
 Share

Recommended Posts

Fjøslaks må kunne godkjennes da den gjør det i alle andre konkurranser. Dessuten kan det være vanskelig å skille o-laks fra villaks hvis den er rømt som yngel eller smolt. Hva med 2de generasjon o-laks? Den er umulig å skille fra villaks da den er klekket og har vokst opp i elva som en villaks og er etter min mening da en villaks. Etter loven er all laks som ferdes fritt villaks.

Stemmer derfor for at o-laks kvalifiserer på lik linje med villaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget søvnløs i natt og undret på om jeg i kraft av at min bestefar har fått stor laks fortjener medlemskap .

Ikke har jeg beviser på at laksen var 32 kg ,maleri holder vel ikke (selv om bare det veier mer enn laksen til Karl Inge ) ?

Ikke har jeg beviser på at min bestefar var min bestefar heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, "slektning regel" er gyldig den, saa faar Du sove i natt! Du er medlem, det at din farfar kansje ikke er din farfar har vi vurdert, men vi faar ta sjansen! Om DNA bevis dykker opp senere, saa faar vi se, men for naa, kan Du sove med medlemskapet's kort under putte! :)

Husk aa fikse din signatur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styret har bestemt at alle nye medlemskaper skal bestemmes via en avstemning av alle medlemmer fra naa av. Klubben er kansje "eksklusiv" men "demokratisk".

Det ser ut som at vi har to nye soeknader inn for behandling:

Jeg synes alle nye søknader som er på kanten bør opp til avstemning på treffet til sommeren. Samtidig bør det gjøres klart for søkere at alle stemmeberettigede medlemmer er åpne for bestikkelser i form av cognac :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Gjelder det Laks som er tatt på stamfiske eller utvidet fiske for å fiske opp O-Laks?

I såfall har jeg en på 15,4 og en på16,7 tatt i Glomma på reke.

Har hovet en på 17,8 for en kamerat.

Håper på et MEGA positivt svar ang medlemskap.

Hjelper det med smøring med f.eks en flaske av de edle dråper??? :lol:

Endret av Team Kaos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine to fisk kvalifiserer med en gang, men som nevnt ovenfor, er klubben ganske demokratisk, saa det er opp til medlemene aa bestemme! Men flaskene tar vi gjerne imot, det kan sikkert hjelpe din soeknad betraktelig! :P

Om Du blir medlem, kan Du alltid selge verdien av en av dine to fisk til hoeystbydende, slik at Du kan faa flaskene tilbake! "Business er business" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allereie teke medlemskapet for god fisk, sjølv om ikkje det er offisielt i denne tråden enno. PM fra den eldre er registrert og bejubla i mitt indre! :P KIS, du får håpa at nokon med dei rette kontaktane for sone 3 skal ha ei byggemelding handsama på Karmøy snart. :lol:

Endret av Even A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allereie teke medlemskapet for god fisk, sjølv om ikkje det er offisielt i denne tråden enno. :lol:

Beklager feilen, det er klart at Du er en av de foerste medlemmer i klubben, jeg maa bare skylde paa sekretaeren!! Mao Du maa skaerpe deg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til kriteriene om +15 kg's laks så bør du også være Liverpool fan for å være med..... ser at det er mange i klubben som er begge deler - ikke helt tilfeldig....? :lol: kvalitet og dyktighet over hele linja :P

Så KIS - kast vekk Barcelona flagget - kjøp inn litt kvalitet (LFC) så får du deg en overraskelse til sommeren..... :D eller kjøp mitt ene medlemsskap for et medlemsskap i Karmøy rovfiskerlag (eller hva det heter, har siklet etter det en stund)....

YNWA

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det å være Liverpool-fan ser ut til å være en fellesnevner blant gutta i klubben, så får jeg vel melde meg inn sjøl.

Har vært Poolfan sida 1980, da jeg var 4 år. Ian Rush er fortsatt den store helten :blink:)

Målet til Gerrard i dag føyer seg bare inn i rekken av en en utrolig liste av enorme mål av en midtbanespiller.

Ja, så var det laks over 15 kg da..

20,5, (3.juni 2004) og 15,3 (juli 2007)fra Gaula..På MARK selvsagt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det å være Liverpool-fan ser ut til å være en fellesnevner blant gutta i klubben, så får jeg vel melde meg inn sjøl.

Har vært Poolfan sida 1980, da jeg var 4 år. Ian Rush er fortsatt den store helten :) )

Målet til Gerrard i dag føyer seg bare inn i rekken av en en utrolig liste av enorme mål av en midtbanespiller.

Ja, så var det laks over 15 kg da..

20,5, (3.juni 2004) og 15,3 (juli 2007)fra Gaula..På MARK selvsagt ;o)

He, He Tor Ola, det burde vel kvalifisere for medlemskap det der!! jeg snakker bare om laksene! :blink:

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine to fisk kvalifiserer med en gang, men som nevnt ovenfor, er klubben ganske demokratisk, saa det er opp til medlemene aa bestemme! Men flaskene tar vi gjerne imot, det kan sikkert hjelpe din soeknad betraktelig! :o

Om Du blir medlem, kan Du alltid selge verdien av en av dine to fisk til hoeystbydende, slik at Du kan faa flaskene tilbake! "Business er business" :lol:

Her selges det ikke noen ting før en er kvalifisert til denne exlusive klubben.(flaskene står ved lag) :o seriøst

I tillegg til kriteriene om +15 kg's laks så bør du også være Liverpool fan for å være med..... ser at det er mange i klubben som er begge deler - ikke helt tilfeldig....? :D kvalitet og dyktighet over hele linja :D

Så KIS - kast vekk Barcelona flagget - kjøp inn litt kvalitet (LFC) så får du deg en overraskelse til sommeren..... :D eller kjøp mitt ene medlemsskap for et medlemsskap i Karmøy rovfiskerlag (eller hva det heter, har siklet etter det en stund)....

YNWA

Det glemte jeg er LIVERPOOL fan på min hals+jeg drikker kun CARLSBERG øl+at jeg er ille glad i kånjak på godt norskt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du hårsår :):)

Manu fan da eller??

Oi! Denne traaden har ingenting med fotball aa gjoere, klubben's statuttene understryker at medlemskapet er uavhengig av religion, rase, fotballklubb, etc.. also INGEN diskriminering. Takk! :(

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.