Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøisfisketreff 2008


 Share

Recommended Posts

  • Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det KAN vel bli under 20 antar eg, men det det er vel ikkje så ofte. Men minusgrader bør me helst ha :P !

Ein lavvu kunne vore fin å ha på isen. Det sjølvmekka presenningteltet me hadde i fjor var ikkje så veldig bra.

EDITH: Du er då nordlending for svingande, og då er du vel vant til litt kulde?!

Endret av Chironomus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut dette.

Har planer om og bli med jeg, men har noen spørsmål:

Er det plass i en bil fra østlandet som jeg kan sitte på med?

Hva slags utstyr trengs? Har dårlig med korte stenger, men sneller skulle det være i massevis. Regner med at Daiwa sine trollingsneller vil duge? (hvor tykk sene?)

Hvordan ligger det ann med overnattingsmuligheter? Ligge på isen hele helgen tror jeg ikke at jeg gidder så hvis det er hytter el lignende i nærheten så er det kanskje noen som vil være med på det.

Ang tackle etc så er jeg helt blank. Får vel bruke "tackleniggeren" fra Fyresdal tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut dette.

Har planer om og bli med jeg, men har noen spørsmål:

Er det plass i en bil fra østlandet som jeg kan sitte på med?

Hva slags utstyr trengs? Har dårlig med korte stenger, men sneller skulle det være i massevis. Regner med at Daiwa sine trollingsneller vil duge? (hvor tykk sene?)

Hvordan ligger det ann med overnattingsmuligheter? Ligge på isen hele helgen tror jeg ikke at jeg gidder så hvis det er hytter el lignende i nærheten så er det kanskje noen som vil være med på det.

Ang tackle etc så er jeg helt blank. Får vel bruke "tackleniggeren" fra Fyresdal tenker jeg :)

90% sikkert at jeg drar opp hvis det blir is. Tar bilen og det er plass til deg.

Daiwasneller er mer enn bra nok. Fordel med korte stenger, men du kan sikkert låne av noen.

Takler: Enkelt. Glidende, med en krok etter skate. Trenger ikke noe dims, er veldig enkelt faktisk.

I fjor lå jeg på Sjøåsen, ligger 1 km unna. Var ikke dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.