Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøisfisketreff 2008


 Share

Recommended Posts

Gjest StadJon

Takk for tipsene!

Greia er at alt utstyret mitt ligger igjen i Bø, jeg hadde ikke sjans til å få med meg det da jeg dro hit på kort varsel forrige helg. Og jeg vet ikke om jeg kommer til å rekke/ha råd til å få hentet det opp hit før februar, usikker på om det går.

Men uansett så vil jeg prøve å få med meg dette, høres veldig spennende ut. Hvordan er det med istykkelse vs vær da, legger isen seg tykk der nesten uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På Skibs-og fiskeriutstyr nede i Fjordgata har dei små, gule bommar frå Mustad. Dei er litt dyre, men fungerar bra. Så lenge ikkje fiskane dreg av snøret, så mister du dei ikkje. Her er det ikkje botnnapp å snakke om, heldigvis :) .

EDITH: Klart du må henge deg med!

Endret av Chironomus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga er vel spikra ja (15.-17.)

Den eneste grunnen til at treffet skulle bli flyttet må jo være av mangel på is (noe som nok er lite sannsynlig). Jeg har begynt å prøve å få tak i overnattingsplass iallefall.

Det ligger visst is ennå, hvor god den er vites ikke. Snakket akkurat med Simon som kunne fortelle at det var KALDT i namsos nå :) Var meldt et par dager med temperaturer under -10 så jeg for noen dager siden :)

Endret av ChristerGj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka med sjøåsen hotel og de skulle ha 800 pr rom pr natt, men kunne hende vi kunne få noe rimligere pga lite pågang.

Vurderer dog lavvu, men frykter for kulda... :)

Hæ? I fjor skulle de ha 795 for hele helga. Har de virkelig blitt så mye dyrere.. Ellers er det et motell i nærheten av Namsos som kanskje er billigere. Skal se om jeg finner nettsiden.

Edit: Her! Namsen Motor Hotel

Endret av kjetillund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som gidder å ta kontakt med sjøåsen og namsen motor hotel, og sjekker priser.

Vi vet jo ikke hvor mange vi blir, men om noen har hytte til leie passer det bra.

E-postklienten min har mensen og jeg jobber i morra (uten tilgang til email)

I tillegg er jeg dårlig på trøndersk telefonkontakt.. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kjører oppover som kan plukke med meg orker ikke kjøre alleine ;) har lyst på isfiske etter skate og pighå

Jeg regner med å kjøre opp (så sant det blir is). Skal ha med Ruov og har lovet plass til Brutus og Jarl fr. hvis de kan være med. Men om en av dem trekker seg er det plass til deg Kai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Da endrer jeg:

Foreløpig påmeldte:

Vilhelm

Chironomus

ChristerGj

Triturus

Bullfrog

Namsenlaksen

Trond

Gstrike

Trulsolsen

kjetillund

Brutus

johansen

Ahamm

Tresben

Ruov

Link

Totalt 16 stk.

Usikre (?): (Kom igjen folkens :P )

Jarl Fr.

Stadjon

Hvem har jeg glemt da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.