Gå til innhold
Fiskersiden

Abbor på over 2 kg???


Espen Ørud
 Share

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

...men det er spennende å tenke på hvor dette kan være...

Mye kvist i bakgrunnen, veldig mørk og ganske tynn is, det lukter...

og i nærheten av ås, lukter kanskje kjent for noen... who cares really?? Som sagt før, den som leter, den finner. Alt fra bittesmå vann til større vann huser grom og stor abbor. Det gjelder å være der på rett sted og til rett tid på rett plass i kulpen :lol: Og ikke minst en femti - seksti gullhår i røven :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stedet er egentlig uinteressant - da fisken kan dukke opp hvor som helst :lol:

BINGO!

Det er mange vann med potensiale for en slik fisk. Det kan da umulig være spesielt interessant å beinfly etter OP for å prøve å nappe opp den samme fisken. I min verden er det litt gjevere å gå sine egne veier enn å traske etter andre hele tiden. Blir jo fort litt trangt om plassen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo tross alt bare en abbor :lol: En tryte!!! Hadde det nå enda vært en 2 kilos ørret :lol:

(Spøk selvsagt - for de som ikke skjønte det - skjønner jo at dette er en ekstrem fisk!!!)

Who cares var vel myntet på at hvilket vann er totalt uinteressant. SOm sagt, stor borre finnes i mange vann, man må bare få de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det, men etter noen glass rødvin i går kveld fant jeg ut at det var en god ide å spøke litt med den abboren. OP får unnskylde meg for det :lol:

Hvordan kan dere forresten vite at det finnes abbor på over 2 kilo i mange vann? :lol:

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.