Gå til innhold
Fiskersiden

Årets Rovfisker 2008


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og da venter vi bare på de endelige resultatene ;);)

Tar det for gitt at det ikke blir noen rovfiskekonkurranse i 2009, siden deltakelsen i 2008 var såpass laber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke det nei KJS ;)

Men mange av fiskene ville jo gitt gode poeng i FS konken, de er kandidater til STORFISK også... ;)

Jeg var klar med resultatene men så kom det en mail 21.jan som jeg ikke fikk åpnet, fikk de fiskene på fredag så jeg skal ha dette klar i løpet av et par dager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vinnerne kåret :(

Flere har sett over men jeg tar bittelitt forbehold enda om at alt er på plass- men tror det. De to øverste skiller seg klart fra resten, men jeg ser at noen ål-skolisser kunne blitt verdt mange tusen for den som nappet de opp :)

https://www.fiskersiden.no/index.php/konkur...08-mainmenu-115

Vinnerne:

Raymond Lishaugen 770 poeng

Karl Johan Sæth 640 poeng

Kai Hedlund 230 poeng

Premiene:

Ang premiering- sponsor for konkurransen er AVKROKEN og premien er 7500 i utstyr - fordelt slik:

1. 4000

2. 2500

3. 1000

Vi gjør oppmerksom på at premien ikke kan velges, men tar du kontakt med Tom Ole på AvKroken Fiske, vil det, så langt det lar seg ordne, være mulig å ønske seg utstyr innen en eller flere fiskegrener (f.eks sjøfiske, gjeddefiske, isfiske osv).

Premieverdien følger veiledende utsalgspris (der dette er naturlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - de fleste av fiskene mine på lista var ikke så VELDIG imponerende, men denne er jeg temmelig fornøyd med ihvertfall (selv om det bøttes opp storgjedder for tida).

Lengda var faktisk skikkelig imponerende, og i toppkondis kunne den nok fort vært MYE tyngre, men 13120g/126 cm er jo temmelig drøyt uansett...

2490103315_1ac6c4dd8d.jpg

Grov madam ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.