Gå til innhold
Fiskersiden

Forberedelser til ny pilkesesong


mag
 Share

Recommended Posts

Då henter eg opp en av favoritttrådene mine for å si at eg har hat gode resultat med octopus med enkel J krok agna med makrell i det siste. Dagens tur blei dog avslutta med at eg mista det eg frykta ville vert mit livs fisk :rofl: Drifta rundt på 40-50 meter med faren min, då det smalt på nokke stort. Fikk løfta fisken nokken ganga før den drog ned igjen. Plutslelig smalt lina av i knuten til fortommen :blush: Hadde nok stilt bremsen for sterkt... Tankene går om stor kveite, og det hadde blitt interesant å landa den idag som eg glemte klepp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Då henter eg opp en av favoritttrådene mine for å si at eg har hat gode resultat med octopus med enkel J krok agna med makrell i det siste. Dagens tur blei dog avslutta med at eg mista det eg frykta ville vert mit livs fisk :blush: Drifta rundt på 40-50 meter med faren min, då det smalt på nokke stort. Fikk løfta fisken nokken ganga før den drog ned igjen. Plutslelig smalt lina av i knuten til fortommen ;) Hadde nok stilt bremsen for sterkt... Tankene går om stor kveite, og det hadde blitt interesant å landa den idag som eg glemte klepp :P

Flott å lese og synd at du mistet den store. Ja, den virker, især den originalen , men om du liker Oktopus , sier jeg som pappaen til denne : Neste generasjon som kommer ( Deep Sea magnet, "havfiskerens potet"), til samme bruk +++++masse til og som blir lansert til neste år, kommer til å overraske . Her har jeg lagt en god del pedagogiske koder som er ment å gjøre dere kreative og som blir løst etter hvert som flere deler som hører til blir lansert.

Kan nesten ikke vente, men må vente :rofl:

Har 2, de ligger innerst i skuffa og støver ned.

Regner med at det ikke er den originale ? Har du fått fisket med de ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.