Gå til innhold
Fiskersiden

VESTLANDSTREFF 2008


Recommended Posts

DATO:10-13 april 2008

STED:FØYNO Sunnhordland

http://www.home.no/foyno/hyttene.htm

Grunnet stort arbeidspress, dårlig tilbakemelding fra utleiere mm var jeg nå nødt til å ta en avgjørelse ang treff. Og med fjorårets suksess friskt i minne, var det ikke noe nederlag å safe med Føyno når alternativet var et opplegg jeg kanskje ikke vil ha mulighet til å få fulgt skikkelig opp.

Her er rapporten fra fjorårets treff:

https://www.fiskersiden.no/content/view/514/34/

Og lokke-tråden til Stord gutta tåler vi også å lese over igjen tenker jeg!

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...opic=18625&st=0

Det kommer etterhvert mer informasjon, påmelding, priser osv men i det store og hele satser vi på å gjenta fjoråret, også mtp været :D

Håper flest mulig båteiere i distriktet tar med seg båten og deltar, vi er avhengig av DERE for maks klaff for flest mulig på treffet!

Jeg ber annonsører som ønsker å bidra med premier ta kontakt med meg, jo tidligere dere kommer på laget, jo mer eksponering får dere for pengene :) Ifjor delte vi ut premier for nesten 25 000kr!!! på treffet, dette skal vi toppe i år :D

PS: Vennligst ikke kontakt mulige sponsorer på eget initiativ, formidle navn/kontaktinfo til meg så tar jeg kontakt. Dette for å unngå at bedrifter kontaktes flere ganger.

En stor takk til Verkstedklubben AKER KVÆRNER STORD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer kun om dere kan garantere blålange og lomre!

Fra spøk til revolver, hvordan er det å kjøre over fjellet på den tida? Er vel snøfritt i April?

Hverken Haukeli eller Hardangervidda er snøfrie i april. Vegen kan jo vera bar på grunn av salting, men ein kan ikkje forvente sommartemperatur :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken Haukeli eller Hardangervidda er snøfrie i april. Vegen kan jo vera bar på grunn av salting, men ein kan ikkje forvente sommartemperatur :) .

Tenkte bare veier ja. Regna ikke med snøfrie fjell, men her på østlandet pælmer vi vinterdekka i februar :)

Er jo bare 6-7 timer så ikke utenkelig at jeg tar meg en tur. Bare hold Oz unna brygga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare veier ja. Regna ikke med snøfrie fjell, men her på østlandet pælmer vi vinterdekka i februar :)

Er jo bare 6-7 timer så ikke utenkelig at jeg tar meg en tur. Bare hold Oz unna brygga!!

Berre for å kverulere litt til:

Eg skjønte at du meinte bare vegar. Men det kan brått koma snøfall, og då er det ikkje bare vegar lenger. Sommardekka har ikkje så godt grep lenger heller :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kostet treffet per snute i fjor? Tenker da på hytte osv.

Ifjor tok vi vel 450kr pr.voksen snute, halv pris for barn, halv pris for de med båt, halv pris for de med mentale problemer og barn gratis-sånn omtrent :)

Prisnivået blir omtrent likt i år også. Prisen dekker opphold, agnfisk(makrell, vi kjøpte 180kg tror jeg det var ifjor) og konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.