Gå til innhold
Fiskersiden

VESTLANDSTREFF 2008


Recommended Posts

Samlet vekt var vel under 1.5kg :D

I motsetning til de fleste har Thor fått stor kveite fra land , men ikke fra båt :)

Så det du skriver er at de fleste har fått stor kveite fra båt ? Det er vel ikke riktig ?

Ja, 1.5 kg samlet på de to fra båten til Ovejan er vel ikke så gæernt tippa :blush:

...men jeg har vel ca 20kg kveiter tilsammen etterhvert ;) Mens du har vel ca 2.5 kg tilsammen på alle dine..

edit :endra litt

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mener det er tatt noen her oigså, men antallet er nok større i Nedstrandsfjorden, men vi har jo nebbisene og den "svarte"...

:blink: Asmund, då, halvsamen eg jobba hardt med i to år fekk jo ei rett ut frå hyttene, kanskje litt aust, for nokre år sidan under ein havfiskekonk. Trur jaggu han fekk ein premie eller to frå tidsskrifter og for "ufesken". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! Håper jeg får vært med ut i båt en av dagene!

Vanskelig det der.... fikk noen kommentarer etter treffet ifjor, på at noen ble litt skuffet over at de lokale "opptok" plass i båter...... men jeg har ikke mye lyst til å fortelle båtførerne hvem de "får lov til" å ta med seg heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er kystmeitemulighetene (Puh... det var et langt ord) der nede da? Er det slik at man er nødt ut i båt for og dra godfisken?

Det er gode kystmeitemuligheter i området. De aller beste godfiskene i fjor ble tatt fra båt, men området tilbyr et variert fiske fra land også :) Såvidt jeg husker er det endel lomrer der :)

Her er min rapport fra i fjor: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...howentry&eid=11 så kan du se hva området har å by på.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gode kystmeitemuligheter i området. De aller beste godfiskene i fjor ble tatt fra båt, men området tilbyr et variert fiske fra land også ;) Såvidt jeg husker er det endel lomrer der :D

Her er min rapport fra i fjor: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...howentry&eid=11 så kan du se hva området har å by på.

Mvh Oz

Ref. min rapport så var vel heller fisket ganske begredelig synes jeg da, men så ble da vi også grundig lurt på vestlandstreffet 2007 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gode kystmeitemuligheter i området. De aller beste godfiskene i fjor ble tatt fra båt, men området tilbyr et variert fiske fra land også :D Såvidt jeg husker er det endel lomrer der :D

Her er min rapport fra i fjor: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...howentry&eid=11 så kan du se hva området har å by på.

Mvh Oz

Det var en flott og fyldig rapport. Dette blir gøy! Både skrubbe, lomre og svarthå er velkommen på min liste, så klarer jeg noen av disse er jeg strålende fornøyd. Og med den stolen du har der, så trenger man jo ikke og få fisk i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig det der.... fikk noen kommentarer etter treffet ifjor, på at noen ble litt skuffet over at de lokale "opptok" plass i båter...... men jeg har ikke mye lyst til å fortelle båtførerne hvem de "får lov til" å ta med seg heller....

Synd om dere ikke kan komme med noen løsning på det :D

Vet ennå ikke om jeg har muligheten til å komme, men en tur ut i båt hadde vært en kjempestor gulerot..

Kjedelig å dra over fjellet for å sitte på brygga når de lokale drar ut på storfiske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.