Gå til innhold
Fiskersiden

Ally 16,5DR


Tusenbroderen
 Share

Recommended Posts

Mulig jeg er litt off-topic her nå, men vi skal kjøpe inn noen kanoer til ett prosjekt. Hvis vi får det som vi vil får vi ett tilskudd på 55 000 til å kjøpe inn ett par kanoer og litt turutstyr. Bør holde det :P

Det vi tenker er å bruke kanoen i barne og ungdomsarbeid og i rekreasjonsarbeid blandt rusmissbrukere og folk med psykiske problemer. PGA forskjellig bruk så har vi havnet på sammenleggbare kanoer. Delvis pga manglende lagerplass, delvis pga at vi ser at det kan være en fordel å gå ett stykke for å komme frem til vanna. I tillegg så ser ett par av oss ledere oss ett snitt til å låne disse kanoene til en liten helgeekspedisjon i ny og ne - det er frynsegode, men ikke avgjørende :)

Muligens kan vi få en forhander til å gi oss en hyggelig pris om vi kjøper alt utstyr der, vi får se.

Men spørsmålet er egentlig om ikke 16,5DR er en grei kano med en voksen og ett par unger, bare sånn familietur opplegg? Finnes det spruttrekk til denne også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er fleire brukarar av ein kano - kjøp plast. Allyen er nok ikkje å anbefale til slikt. Dersom ein kano skal brukast av uvørne folk heile tida blir den øydelagt for fort. Men ja, den har spruttrekk. Det ser eg ikkje heilt at du har bruk for (utan at eg veit så mykje om bruken din), særleg ikkje med to ungar oppi :) . Men den funkar bra for ein vaksen med eit par ungar, samt mengder av bagasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.