Gå til innhold
Fiskersiden

gamlefar hønter,vilhelm og co


Atle M
 Share

Recommended Posts

Det ble jo en veldig bra artikkel av det! Har jo forsøkt å få til dette en stund, min favoritt var da vi hadde med hu første journalistfrøkna i stiv kuling og sludd... Og totalblanking :)

Suveren reklame for kystmeite, selv om til og med jeg ser at dere er noen solide fiskenerder der dere sitter :)

Godt at du endelig fikk utløp for PR-kåtheten din Svein, og at tittelen ikke lenger er uskreven. det som står i BT jo stemme.

Mvh Oz

EDIT: Ser de har fått sneket inn en liten link til FS også. Gode ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk det beste artikkelen skrevet av ikkefiskere om nerdefiskere ever :D

Denne kommentaren var jo morsom:

Melder seg noen spørgesmål: Må man ha skjegg og bart for å drive med dette, eller er det noe som kjem etter kvart? Kamulerer man seg for fisken eller er det noen form for uniform dette her?

Og hahahahaha han sa mus hahahahaha og reke hahahahaha....

Endret av StåleG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jo ganske bra.

Det hele begynte for et halvt års tid siden. Kjetil (journalist i BT) kom inn i butikken og lurte på om vi kunne være med å lage en reportasje om havmusfiske på Bontelabo (han hadde smuglest på FS). Vi ble enige om en kveld som passet for de fleste av oss.

Vi hadde avtale med BT kl 1930, men ivrige som vi er begynte vi litt tidligere med fiskingen. Før hutta fra BT var på plass hadde vi den første musen på land. Jeg ringer og spør hvor de er og sier at skal dere ha bilde av mus må dere komme nå da vi har en på land nå og kan ikke garantere flere., De var like rundt hjørnet så det ble musebilde før vi var kommet skikkelig i gang.

At Karleif fikk seg mus på første forsøk var veldig moro.

Når det gjelder kommentarene etter reportasjen må jeg bare flire. Jaggu var det en som lurte på om det var dette trygdepengene gikk til. Man blir vel likestillt med trygdehevere når man bare jobber 60 - 65 timer i uken.

Forøvrig synes jeg Kjetil klarte å få en fin reportasje.

Gamlefar er nå et godkjent navn :rolleyes: I alle fall fra midnatt av. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jo ganske bra.

Når det gjelder kommentarene etter reportasjen må jeg bare flire. Jaggu var det en som lurte på om det var dette trygdepengene gikk til. Man blir vel likestillt med trygdehevere når man bare jobber 60 - 65 timer i uken.

Lurer på hvem denne "elin" er som har postet kommentaren :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.