Gå til innhold
Fiskersiden

"Flying Condom" Konkurranse


Gamlingen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

EN HÅNDS PÅ KINGS :blush::D:blink:

Ja Hardy Richard Walker 9'. Det gaar bra i Karluk paa Kodiak Island, hvor Du har god plass, ingen skog som i BC og Du kan vade i elven og foelge opp fisken! Men naar Du har faatt 2-3 bamser paa morgen kvisten paa denne maaten, saa er det tid aa proeve noe annet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Hardy Richard Walker 9'. Det gaar bra i Karluk paa Kodiak Island, hvor Du har god plass, ingen skog som i BC og Du kan vade i elven og foelge opp fisken! Men naar Du har faatt 2-3 bamser paa morgen kvisten paa denne maaten, saa er det tid aa proeve noe annet! :blush:

Hørers helt villt ut :D:blink: Skal nå prøve med flue på Vancouver island til høsten, har tenkt meg en 12er stang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! :D Hadde faktisk tenkt å investere i noen nye da gummien på mine gamle har gått i oppløsning, så dette passet utrolig bra!

Satt vel en time med Google og rota før svaret kom etter følgende målrettede etterforskning:

1. Finne ut hva spinner heter på fransk (cuiller)

2. Søkte på cuiller og saumon (fransk for laks)

3. Fikk da opp denne sida:

http://www.peche-saumon.com/index.php/tag/...ler%20tournante

Kaffi og røykepause

4. Google på quimperloise med resultatet:

http://www.quimperloise.com/

5. Sjekke lokasjonen til Quimperle

Takker Google og fransklærereren min, monsieur Vallaker. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender bilde av andre premieren - helt fra unfangelsen - Denne er ganske unik, ligg specielt merke til den rustfrie kropp, den gjør spinneren så lett at man kan fiske meget sent selv oppstrøms.

Lager selv egene spinnere og lurer derfor på hva slags gummi du bruker i halene?

Liker best mepps Agila long til laks, men litt variasjon kan jo ikke skade :blush: Kansje jeg lager en kryssning mellom agila long og condom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager selv egene spinnere og lurer derfor på hva slags gummi du bruker i halene?

Liker best mepps Agila long til laks, men litt variasjon kan jo ikke skade :) Kansje jeg lager en kryssning mellom agila long og condom.

LATEX TUBING 1/8" I.D; 3/16" O.D.

All sorts of uses including holding trailer hooks, making sinkers, and trolling snubbers. 5' length.

Catalog # 357100

jan`netcraft

De har alle deler - men det tar litt tid med forsendelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde Flying C for første gang i 2007 og bestilte de fra Grejonline. Er såpass fornøyd at jeg planlegger en bestilling til, men registrerer at Grejonline kun fører 3 farger og vekter opp til "bare" 20 gram. Er det noen andre plasser man kan bestille andre farger/andre vekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mao, min venn

Konkurransen er avsluttet og vi har en vinner! :P

se post 50 paa side 2!

Du gjoer det bedre neste gang! :lol:

Mvh

Gamlingen

ja jeg hvet, men jeg mente at det er lærerrikt detta da jeg måtte rundt i data værden får å prøve å finne svar :)

bra tiltak detta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kom med flere kingige spørsmål, Gamlingen. Men ikke så vanskelig neste gang da ;)

Frankrike er jo et bortgjemt land i Europa ( ;) ), så vi er ikke så inne i geografien der.

Hva med et vinspørsmål, eller cognac, he-he. Hører med til fiske det også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.