Karl Inge S Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Kjappt spm-slike hermetiske bønneskudd, kan de spise "rå" eller må de varmebehandles ved woking eller lignende? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Bønneskudd tartar er nok tingen hvis du vil høre litt god knasking! Vi andre kan jo frese dem litt i panna... Forresten: Gratulerer med ukas hittil beste spørsmål! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted January 22, 2008 Author Report Share Posted January 22, 2008 FAre for at denne tråden forsvinner fort dersom jeg ikke får magasjau nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Er det slankeeffekten du er ute etter kan kanskje lakserolje være tingen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted January 22, 2008 Author Report Share Posted January 22, 2008 Nei, skal jo væ're sunt, men har alsdri brukt det før og står ingenting på boksen om den må varmes eller ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avkroken Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Må ikke varmes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taxisvein Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Kan fint spises rå. Fin i salater. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted January 22, 2008 Author Report Share Posted January 22, 2008 Salaten er spist, var god Bønneskuddene var et friskt knasende innslag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoffa Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Har du noen gang sett på ett slikt bønneskudd KIS? Og likevel spiser du de...? Du er en snodig skrue gitt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StåleG Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 (edited) Siden dette er en nå ubruklig lett-spørsmåls-tråd så lurer jeg: Er det lett eller vanskelig for en lite tekninsk tre-nevet jerk å skifte fra orginalt til nytt anlegg i en A4 fra slutten av 90tallet? Spørsmålet er seriøst nok, men jeg vil nødig ende opp med for mange vaskemaskinstråder. Så det Edited January 22, 2008 by StåleG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Ørud Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Siden dette er en nå ubruklig lett-spørsmåls-tråd så lurer jeg: Er det lett eller vanskelig for en lite tekninsk tre-nevet jerk å skifte fra orginalt til nytt anlegg i en A4 fra slutten av 90tallet? Spørsmålet er seriøst nok, men jeg vil nødig ende opp med for mange vaskemaskinstråder. Så det Skal vel være grei skuring det, eller? Har du bilde av den gamle spilleren på sin rette plass? Til KIS: Sikker på at du ikke har forvekslet med en boks tørket elefantsperm i lake? Helt sikker?!?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted January 22, 2008 Author Report Share Posted January 22, 2008 Næh, sålenge det er bra proteininnhold så..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
øysteiin Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Siden dette er en nå ubruklig lett-spørsmåls-tråd så lurer jeg: Er det lett eller vanskelig for en lite tekninsk tre-nevet jerk å skifte fra orginalt til nytt anlegg i en A4 fra slutten av 90tallet? Spørsmålet er seriøst nok, men jeg vil nødig ende opp med for mange vaskemaskinstråder. Så det Lurer faktisk på det samme selv. Har også en 99 a4 som skulle hatt nytt anlegg. Men slik det ser ut så må man bygge om selve rammen for og få den til og passe. Finnes det noen petter smart løsning på dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esox Lucius Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Og fordøyelsen?? Lurer faktisk på det samme selv. Har også en 99 a4 som skulle hatt nytt anlegg. Men slik det ser ut så må man bygge om selve rammen for og få den til og passe. Finnes det noen petter smart løsning på dette? Behold anlegget, kjøp ny bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StåleG Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Skal vel være grei skuring det, eller? Har du bilde av den gamle spilleren på sin rette plass? Seff. Hadde til og med et liggende på fiskevatn.no Denne tullete gamle tyskerbilen har cd-magasin helt bak i bagasjerommet! Den var nok den siste bilen i europa som ble levert med dette, men lager det noe krøll når ting skal plugges fra og til (magasinet legges brakk og blir brukt til marsvinsmuggling)? Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/17659/43774.jpg Levert av: http://fiskevatn.no/foto/ Lurer faktisk på det samme selv. Har også en 99 a4 som skulle hatt nytt anlegg. Men slik det ser ut så må man bygge om selve rammen for og få den til og passe. Finnes det noen petter smart løsning på dette? De selger "foringer" hos autoaudiobutikker. Behold anlegget, kjøp ny bil Pøh, anlegget er den eneste delen som fulgte med bilen når jeg kjøpte den. Resten har blitt skiftet ut minst en gang. Har ikke råd til ny bil da, skjønneru! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StåleG Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 bo-bom-bi-bomp Var det noen som kunne fortelle hvordan jeg fikk ut det gamle og om pluggingen er avansert eller selvforklarende? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asmund aa Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 Tror faktisk det er en "standarisert" plugg på baksiden, men skifte det feite annlegget? har jo kassett spiller å greier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 På den gamle er det ikke iso kontakt om jeg ikke husker feil, men det er enkelt. For deg som har nyere, dvs, med bredere anlegg (concert I/II) får du hos møller to plastdeksler til å sette på sidene slik at standard spiller passer inn. Dette r noe av det enkleste dere kan foreta dere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rein Egil Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 Næh, sålenge det er bra proteininnhold så..... Thats what I´m talking about man!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StåleG Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 NnnnnAAAArrrrrgh! Det stopper før det begynner. Jeg får ikke den gamle sjiten ut. Tar en tur til Clarion-gutta på mandag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 hehe.. handy-Ståle ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geiri Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 Spilleren er normal din størrelse så du kan sette inn alle din spillere. Når det gjelder vag så mener jeg ganske bestemt at de ikke kjører iso kontakter. Damå du kjøpe en iso overgang, disse koster fra 50 til 200,- Har du noen bilsterio butikker i nærheten så har de alle "pinner" til de forskjellige spillerprodusentene og det tar de 1minutt å plukke ut den gamle. 1minutt å sette på iso overgangen. 5minutter å åpne esken på ny spilleren 1minutt å installere den. 52minutter å skrive fakturaen. Du betaler da for 1 time på verkstedet men får iallefall en ny spiller. Men ikke fortvil, om du kjøper spilleren hos montøren så er det faktisk noen montører som er villig til å installere den gratis til deg, disse er ofte litt kjappere til å åpne esken på nyspilleren og får jobben gjort på ca 3-5minutter. Har du Bilextra butikk (Cd cardic)i nærheten så skal du ha denne overgangen A2, A3, A4, A6, A8 Active systemadapter med mini-ISO-adapter SOS 30.569 Og han som trenger ramma skal ha denne A4 99-, A6 97- SOS 94.074 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StåleG Posted January 26, 2008 Report Share Posted January 26, 2008 Hey, mye bra tips Geiri. Jeg fikk spilleren til jul, så jeg svinger innom og spør fint om montering var med i prisen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts