Gå til innhold
Fiskersiden

Noe liv i gjedda i Arendalstraktene?


DYM
 Share

Recommended Posts

Bør absolutt ha båt på Temse ja. Kan hende det går an å komme gjennom sivstumpene endel plasser med høye vadere.

Tror nesten jeg må vente med å ned til en helgedag :/

Dere kan bare glemme å vade ut til sivkanten. Det blir isåfall en jevlig tur.

Jeg kan heller ikke på hverdgene til uken. Jeg har en jolle dere kan låne. Bor 5 km fra Temse. Ikke noe problem.

Skal sjekke med grunneier om det er greit med motorbåt på vannet der. Tror det går greit har aldri fått nei til nå. En kompis fikk en på 11,6 for 3-4 år siden. Hører hvert år om gjedder på rundt 10.

Bare gi beskjed om dere trenger jolla. Har en liten motor til og. :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg skal avholde et fluebinderkurs den dagen, så datoen ryker for meg desverre...helgene passer jævlig dårlig, da jeg er fullbooket frem til juni nesten.. satser på at jeg heller inviterer med meg noen forum-medlemmer og tar en kveldstur i uka heller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ble ikke mye fiske egentlig da jeg var borte og besøkte en. bandkammerat. han hadde motortrøbbel og mye av tiden gikk med til å finne ut av det...

Men jeg såg en gjedde. Knøttlita ei som gikk helt inne ved land. ingen av de andre hverken kjente eller såg noe. Høy vannstand. Men fint vær, gjorde det til en hyggelig utflukt..Fiska forresten fra land..

Tar nok en tur bortover igjen om et par uker eller så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Var å fisket i rorevann igjen i skumringen i går. Fikk en liten gjedde på ca 0,5 kg og hadde et par små napp i tilegg. Sto ved broa over til Gurebo å fisket. Virker som vannstanden er på vei ned igjen nå. Vet ikke om det er det som har gjort fisket dårligere tidligere, men det virker som at gjedda begynner å komme nærmere land nå.

Endret av TroNnY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tronny..såg ikke dette før nå..var ute i rore idag..

Skal ALDRI leie båt her mer..200 kr skulle jævelen som leier ut båter ha for en kveld...Thumbs down fra meg!

Kort fortalt fikk vi 4 gjedder. ingen store. største på rundt 2 kg. alle tatt på wobbler. hadde noen napp au...

Kamera ble glemt hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200? Jeg ringte å spurte han en dag, og sa at vi kansje kom til å være ei stund utover natta.. da skulle han ha 150kr. Men kan hende det var fordi at vi ikke kom før i ti tiden på kvelden.

Si ifra hvis dere skal til rore en annen gang og har lyst på fler folk..

Endret av TroNnY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.