Gå til innhold
Fiskersiden

Handling frå Ebay på "korrekt" måte


Chironomus
 Share

Recommended Posts

Ja ett mye bedre valg. Ikke alltid att billig er best og her har du ei snelle som går an og bruke till litt mer "normalt" dypvannsfiske etter lange brosme mm. den er litt overdimensionert till dette også men er i ein helt annen klasse en gammel onkel 9/0. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter anbefalning av Shimreel, der kan en også få god pris dersom en eks. påpeker at en annen selger snella til xxx, og de er rimelige på frakt, bare god erfaring med de Japanske..

Minstore er også ok, men der har jeg opplevd at ting tar veldig lang tid. Reelseller er solid og rask men har fått et renomme som gjør at auksjonene der ikke lenger er like attraktive.

For å gjøre kupp mener jeg en må være veldig aktiv, sette grenser for hva som er et godt kjøp, bruke tid være aktiv i kommunikasjon med selgere (ofte kjøpt av selger som bare sender til usa..) og smekke inn bud 7 sek. før utløp - er min erfaring. Alternativet er å lete etter de nye , de små og da gjerne de som er såpass uklare i produktbeskrivelsen at andre gærninger ikke finner "kuppet".

Det er også mulig å bruke google oversettelsesprogram og finne varer fra selgere som ikke automatisk kommer opp på engelsktalende ebaysider......her prøver jeg å orientere meg for tiden da dette ser relativt spennende ut....

Det er også mulig å gå sammen fler og bestille sneller sammen mot reduksjon i pris, bruk ask seller a question..

Endret av h1rik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.