Gå til innhold
Fiskersiden

Nå Drar Jeg Ut Å Fisker : Litt Romjulsfiske med barna :)


Mr Big fish :)
 Share

Recommended Posts

Eh...må vel bare legge til en liten detalj...

Da jeg skulle avkroke denne lille gapkjeften, satt kroken fast i halen av alle ting. :angry2:

Takker for gratulasjoner, men ser på den som 50% inne på lista siden kroken satt der den satt.

Fine bilder mr.no flabb. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel 100% ikke på lista siden kroken satt der den satt, men du er ihvertfall ærlig :D

Morsomt med flabb i overflata uanett, neste gang tar jeg den med kroken på rett sted :)

Noe napper kraftig der om dagen, har skjedd mange ganger nå.

Neste økt skal jeg legge ut en med mindre kroker også, noe er der :D

Blir vel torsdag kveld neste tur på meg, fredag FRIIIIIIII :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg krypi til korset, biti i det sure eplet å kjøpt meg en POD.

Liker best å holde stanga i hånda å fiske aktift, men denne lange slimete tingen er ikke den som biter oftest :blink:

Nappvarslere å det som trengs er i boks så ved neste molobesøk er jeg bedre rustet for litt mere "layed back" fiske :)

NyPod.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har er jo havfisker, Karl Inge, da er jo vanligvis sveiva på jente-sida, altså høyre side.

Lett å få en uvane der ;)

Takk

:)

Pssst....han er bare litt eh...gay. :)

Er vel greit å ha den på andre sida da vel?

Det med sveiven er bare småting, du skulle sett nå han sitter og tisser. :lol:

Er nok bare du Ladden som får hakeslepp å viberasjoner når jeg sitter å tisser.

Kult :)

Men hvorfor har du sveive på jente-sida?

Kun fordi jeg har så lite testosteron i kroppen at det er den eneste siden det føles naturlig for meg å ha sveiven

:blush:

Neida, jeg liker å ha den der, regna med at det ikke skulle passere usett :)

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nappvarslere, tåler de vann ?

Tengte meg ut en tur i kveld med nyinnkjøpt pod å nappvarslere, det er meldt litt regn, tåler de det ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nappvarslere, tåler de vann ?

Tengte meg ut en tur i kveld med nyinnkjøpt pod å nappvarslere, det er meldt litt regn, tåler de det ??

Jeg vet ikke hvilke varslere du har, men mine nappvarslerne fra Lidl har blitt utsatt for mye regn. I tillegg har de fått en og annen dusj når jeg spyler utstyret etter endt fisketur, og de virker fortsatt perfekt. (Selv om Ståle prøver å gi inntrykk av det motsatte).

Mvh

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nappvarslere, tåler de vann ?

Tengte meg ut en tur i kveld med nyinnkjøpt pod å nappvarslere, det er meldt litt regn, tåler de det ??

De fleste utenom lidl siden tåler store mengder regn. Faktisk timevis. Skulle den ryke, er det ofte nok og bare åpne den når du kommer hem. Hive ut batteri, og legge den på et varmt bad over natta. Neste tur er den klar for nye utfordringer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste utenom lidl siden tåler store mengder regn. Faktisk timevis. Skulle den ryke, er det ofte nok og bare åpne den når du kommer hem. Hive ut batteri, og legge den på et varmt bad over natta. Neste tur er den klar for nye utfordringer igjen.

Har du selv hatt varslere fra Lidl som har sluttet å virke?

Jeg kjøpte en hel haug Lidl varslere. Tanken var at jeg skulle kaste dem etterhvert som de sluttet å virke, for jeg trodde ikke noe så billig kunne holde. Jeg har enda i bruk de første varslerne jeg begynte å bruke, og har også solgt noen av "lageret" :)

Mvh

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke utstyret er jo et poeng :)

Nappvaslerne mine er av type Fox Micron Sx, å de kommer til å være ute sammen meg i høstværet frammover.

Takk for god feedback på spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde to scorpion varslere (eller noe lignende) og en nappvarsler fra lidl som alle havnet i saltvann i vinter. Begge de dyrere scorpion varslerene takket for seg, mens den fra lidl funker strålende enda... :P Irriterer meg litt at jeg ikke fikk shoppet inn flere før de stengte butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vel at jeg bruker mitt utstyr, kontra hva andre gjør :blush:

Da er det vel en mulighet for at det bare er batteriene som er blitt flate.... :D

Når det gjelder Lidl varslerne så virker alle mine,

en av de ble faktisk glemt igjenn på en bankstick ifjor høst ved et vann, stod der i hele vinter/vår, fant den etter 8 måneder!!!!!! ute i vestlandsvinter, putta inn nytt batteri og vips!, funker fint som gull, om ikke det er en "kvalitets" erklæring så vet ikke jeg.

så er utsagnet til Thor det :lol:

"Mine Lidl varslere har også vært utsatt for enorme mengder vann, og funker fremdeles like fint "

var vel ikke så mange som dømte dem lengre nord og NED enn han da de var isalg første gang. :lol:

Og Fox varslerne skal vel holde noe høyere kvalitet enn dtte igjenn så du kan nok trygt ta dem med ut i regnet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.