Gå til innhold
Fiskersiden

For de av oss som er utstyrsfanatikere


HelgeL
 Share

Recommended Posts

Fin stang. Hvordan er den å kjøre fisk med og har du kjørt noe fisk med størrelse på den?

Har bare fått kjørt gjedde opp til 5-6 kg og lange i tilsvarende vektklasser, men til det har den funket veldig bra, med en fin, progressiv aksjon. Skulle gjerne fått testet den til noe heftigere da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nei, det gikk vel rett og slett i glemmeboka når tråden ikke lenger var aktiv.. Men HelgeL har allerede minna meg på det en gang, og om noen minner meg på det igjen når jeg er hjemme sammen med utstyret igjen, så skal du ikke se vekk fra at det blir bilder :P

Minner deg på denne jeg....

HelgeL, hva skjedde med bildene du la ut? la du ut tids"frist" på dem hos fiskevatn.no?

Minner også om snelletråden vår her:

https://www.fiskersiden.no/content/view/644/127/lang,no/

Skal ned og ta bilder av noe kjedelig nå bare for å få gang på tråden igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minstekravet for en sånn kategori er ihvertfall at denne tråden brukes :P

Nuvel... En sånn kategori kunne kanskje gått litt utenpå premisset for denne tråden, som er at man kan legge ut bilder/info om utstyr som er spesielt og sjeldent. Jeg har endel greier jeg kunne skrevet om, men ingenting som er spesielt annerledes/spennende/spesielt/sjeldent. Så at ikke denne tråden brukes kan kanskje komme av at svært få sitter på custombygde stenger, sjeldne sneller+++

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har nok et poeng der......

Jeg legger ihvertfall ut noen bilder av den gromme 2-håndsèn min :P En stang som vel kostet 5000,- når den ble lansert for ca 8-9? år siden, men som jeg plukket opp for 250kr i en restekasse for 3 år siden :blush:

Shimano Twin Power 15` kl 9-11 3-delt :)

Behagelig endebutt

54893_s.jpg

54894_s.jpg

54895_s.jpg

54896_s.jpg

54897_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

HelgeL, hva skjedde med bildene du la ut? la du ut tids"frist" på dem hos fiskevatn.no?

Si det, muligens kontoen har gått ut eller noe. Prøve å kommer med noe mer spennende til helgen.

Forresten burde FS hatt en egen utstyrs kategori, og ikke en tråd. Blir så mye rot, tullekommentarer og avsporing osv i sånne lange tråder.

Endret av HelgeL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jeg har en Tjøstheim 600 jeg gjerne vil vise fram...

Jeg har en Tjøstheim 600 med stålringer som jeg bruker ofte, den ligger i bilen ferdig oppmontert... Synes forøvrig ikke den er noe særlig å vise frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.