Gå til innhold
Fiskersiden

Påmelding Vestlandstreff 2008


Recommended Posts

Pris: 550 kr som altså dekker overnatting, konkurranser og agnfisk

Barn/unge under 20 år: betaler kr 200,-

Båtførere som har båt som tar 2 fiskere + fiskende skipper og stiller med båt 2 dager får over 65% rabatt dvs 150 kr for de.

For familier gis det egen rabatt, send PM :closedeyes:

Ønsker man BARE å delta i konkurransen lørdag og ikke delta på treffet ellers koster det 550 kr, har man med båt og tar 2 treffdeltakere i båten koster det 250 kr å delta i konkurransen, stiller man med båt 2 dager så er prisen 150 kr som over.

Påmelding kan nå skje ved betaling til kontonr: 3361 13 11767

Påmelding er bindende!

HUSK NAVN PÅ BETALINGEN!!!

Jeg gjør oppmerksom på at de som betaler 150 kr fordi de har med båt må ha med minst 2 andre deltakere 2 dager. Dersom en ønsker å f.eks "gutse" særskilt sammen med en kompis eller noe betaler en full pris.

OBS: Ved avbestilling fås returnert 50%, husk at bindende påmelding er viktig for oss som arrangerer!

Ang havfiske/agnfisk. Dersom det stiller mange båter vil det av åpenbare grunner ikke være mulig for oss å dekke hele behovet for agnfisk, dette vil vi komme tilbake til når det nærmer seg og vi ser hvor mange båter som kommer.

Vi gjør oppmerksom på at det er begrenset antall sengeplasser(ca 40-42) og at først til mølla-prinsippet gjelder.

Her er tråden om treffet:

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...opic=30320&st=0

PÅMELDTE:

Karl Inge

Remy

Hunter+Merete+3rakkerunger

EvenA

HelgeS

LasseB

Stadjon

Fredz

Joost

Torrybra+Annki

Taxisvein

Trond

Christer

Rønsingen+Fru Rønsingen

OlaG

ThorEH

Aej

Karleif

Tailbait

Tryta

Haien

Truttakiller

Gjørs

Ukjent

21128_s.jpg

camplogo2.jpg

steindal.gif

baardsen.gif

46728_t.jpg

46726_t.jpg

46727_t.jpg

46729_t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oppdatert. Har et par innmeldinger jeg ikke klarer knytte til nick-den ene gjelder en person med initialer S.T.(Tror jeg vet men vil være sikker) og den andre er en dobeltbetaling fra initialer A.K.L.

Kan dere to sende meg en PM med hvilk(t) nick jeg skal knytte betalingen til?

PS: Det raser inn PMèr for tiden, jeg kan ikke si noe om hverken båter, hytteplassering eller lignende foreløpig :) Skal komme tilbake til dette(hytteplassering) og annen praktisk info når det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker kontofonen jevnlig nå!!!

Arghhhh!

F....

Skal betale for Haien og meg,bare hu dama i kontofonen slutter å si-Du har tohundreogførtinikronerogsekstitoøre på konto...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten gå til det skritt å be folk slutte å sende PM ang oppdatering/betaling :D

Jeg ligger for tiden på 20-30 PM til dagen, og altfor mange gjelder oppdateringer av betalingsinfo-info som kommer i denne tråden.

Skal se om jeg får tatt en oppdatering idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sjåføren min nå blir med, så er pengene fra meg også overført. Dette blir bra.

Det er påkrevd med helseattest for å få sitte på med meg. Fikser du det, samt en erklering på att det er på eget ansvar så er du hjertelig velkommen til å sitte på i hitlerwagen oppover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.