Gå til innhold
Fiskersiden

Påmelding Vestlandstreff 2008


Recommended Posts

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tull og tøys! Det blir sol, blå himmel, vindstille og temperaturer over 20 grader alle dager :lol: Vi hadde jo ikke kjørt 100 mil for å fiske i drittvær :blink:

Intervals of clouds and sunshine. Winds from the WSW at 17 km/h.

Dette er da ikke dårlig vær ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal drikke meg full på kildevann og trashe hytta hvis det blir dårlig vær.

Som tidlegare sagt, været vert ikkje bedre enn sist, men det vert aldri så dårleg at ikkje det vert fiske. Du treng berre å stilla på treffet så vert det alltid råd med stenger og utstyr. :blink: Lasse og oss andre kan avhjelpa ein utflytta, studerande Telemarking, med det som trengs. Berre set deg på toget sørvestover, resten ordner seg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

:blink:

Tror jeg skal få det riktig så fint uansett vær, jeg. Bare samværet og fiskeprat gjør turen verdt. Så jeg ser frem til å treffe folk, fiske og dele skrøner og info om kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Jeg ankommer Bergen rett før 07 om morran torsdag, så får jeg se om jeg tar en buss til Føyno og fisker opp alt rundt flytebryggene før dere andre kommer. :blink:

Plan B er å vente på skyssen min, men det er først på ettermiddagen. Blir nok litt lenge å vente, selv om jeg skal ha med meg 2-3 WW2 bøker å lese på turen fra Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo knallvær for fiske. Laber til frisk bris fra sørvest kan me ikkje klage på.

:) Tja, meterologane har endå til gode å kunna sjå meir enn ein dag fram når det gjeld været her vest, så om dette vert varsla tett på treffet er eg lykkeleg og kan garantera alle gode fiskeforhold. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Tja, meterologane har endå til gode å kunna sjå meir enn ein dag fram når det gjeld været her vest, så om dette vert varsla tett på treffet er eg lykkeleg og kan garantera alle gode fiskeforhold. :lol:

Bedre vær enn i fjor går det ikke ann å få, men får vi noe i nærheten, da er vi godt berga... :oB)B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅMELDTE:

Karl Inge

Remy

Hunter+Merete+3rakkerunger

EvenA

HelgeS

LasseB

Stadjon

Fredz

Joost

Torrybra+Annki

Taxisvein

Trond

Christer

Rønsingen+Fru Rønsingen

OlaG

ThorEH

Aej

Karleif

Tailbait

Tryta

Haien

Truttakiller

Gjørs

Knut PH

Endre, Ingve, May-Helen (Bor i bil/telt)

Affi

Øystein+Sigurd D

BigFish

BinnLadden

Selv om jeg ikke ahr satt frist antar jeg at de som skal på treff vet det og har meldt seg på nå.....(med unntak av de som har kontaktet meg på tlf/PM siste dagene)...... dersom oen drøyer med innbetalingen- vennligst ikke gjør det :)

Det er en liten kabal ang hyttefordeling som skal gå opp, jeg må bestille ganfisk osv osv- dette blir vanskelig om folkl melder seg på siste uken nå....

:hailfs: Ser ut til at vi blir ca 38-39 ut fra det jeg vet nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da antar jeg de som skal delta har meldt seg på, så jeg har begynt arbeidet med å få kabal ang hyttefordeling osv å gå opp. Minner om at jeg i trefftråden spør dere med båt et svært viktig spm, så husk å sjekke den :ph34r:

Karl Inge

Remy

Hunter+Merete+3rakkerunger

EvenA

HelgeS

LasseB

Stadjon

Fredz

Joost

Torrybra+Annki

Taxisvein

Trond

Christer

Rønsingen+Fru Rønsingen

OlaG

ThorEH

Aej

Karleif

Tailbait

Tryta

Haien

Truttakiller

Gjørs

Knut PH

Endre, Ingve, May-Helen (Bor i bil/telt)

Affi

Øystein+Sigurd D

BigFish

BinnLadden

RAge

Fisherman

40 påmeldte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør oppmerksom på at selv om påmeldingen nå er slutt, gjelder selvsgat ikke dette de som evt finner ut at de vil delta på lørdag ;) eller vil stikke innom andre dager.

Ta med dere penger og møt opp og delta i konkurransen-eller bare møt opp og treff folk og ha det gøy helt gratis :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Da er det straks ned på jernbanestasjonen og gjøre seg klar for togreisen über alles. Når vi alle treffes så har jeg sikkert helskjegg. :)

Ha en god og trygg reise til treffet alle mann!

-Jon-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.