Gå til innhold
Fiskersiden

Havfisketreff på Stord 2005?


Even A
 Share

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[ :) ]Med hensyn til dato er det nok snart klart for fastsetting.Alt er ikke på plass med hensyn til båter ol. , men foreløpig ser det lovende ut. Det som kan være litt usikkert er hvilket kostnadnivå vi skal legge oss på.Båter og båtførere er nok ikke den største kostnaden, men dersom behovet for overnatting,bevertning og sosialt samvær på kvelden er stort må vi finne en snill løsning på dette. De av Fiskersidens brukere som bor i nærheten, og har muligheten for å hjelpe meg med dette, kan jo ta kontakt med meg enten som en PM eller å ringe meg privat eller på jobb. Tror de fleste her i distriktet kjenner til hvem jeg er og hvor jeg jobber. Tight lines!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Du kan også ta toget til Bergen og hurtigbåt/buss videre til Stord.Ja, kanskje det er en løsning hvis ingen andre fra Oslo også skal dra (Har ikke bestemt meg 100% for å dra enda, men har veldig lyst). Ellers høres vel 6,5 time i bil litt mer behagelig ut.

Fly går vel også an, men tipper bagasjen vil veie litt for mye til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Gabrielsen

sitat:Du kan også ta toget til Bergen og hurtigbåt/buss videre til Stord.Ja, kanskje det er en løsning hvis ingen andre fra Oslo også skal dra (Har ikke bestemt meg 100% for å dra enda, men har veldig lyst). Ellers høres vel 6,5 time i bil litt mer behagelig ut.

Fly går vel også an, men tipper bagasjen vil veie litt for mye til det.

Passar det i tid och det finns plats, är det inte omöjligt att jag slänger mig på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

[ :) ]Heisann, no har eg sjekka kalender, snakka med noken av dei tidlegare aktive havfiskarene, sjekka båtmuligheter,..............ja og fiska litt. Det ser ut til at 2. helga etter påske kan vera den helga som passer best for dei fleste.Då kan det fiskast lørdag, med påfallande sosial treff på kvelden, og fiske på søndag for dei som orker det[ :) ]. Dersom det er behov for overnatting må det gies melding om dette, tror ikke det blir vanskeligheter med å ordne dette.Tight lines, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.