Gå til innhold
Fiskersiden

Konkurransen-AvKroken oppdatert 01.10


avkroken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig flott gjedde, månedens fisker må da bli Fredrik Mortvedt etter slike fangster både på abbor og gjedde, helt rått! Ser for øvrig at Geir Sundet er i støtet i meite saltvann, flere enn meg som frykter at han kan bli vanskelig å slå her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av SMS

Utrolig flott gjedde, månedens fisker må da bli Fredrik Mortvedt etter slike fangster både på abbor og gjedde, helt rått! Ser for øvrig at Geir Sundet er i støtet i meite saltvann, flere enn meg som frykter at han kan bli vanskelig å slå her?

Jeg har allerede gitt opp jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

sitat:Opprinnelig postet av SMS

Utrolig flott gjedde, månedens fisker må da bli Fredrik Mortvedt etter slike fangster både på abbor og gjedde, helt rått! Ser for øvrig at Geir Sundet er i støtet i meite saltvann, flere enn meg som frykter at han kan bli vanskelig å slå her?

Jeg har allerede gitt opp jeg:-)

Dårlig taper [?]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

sitat:Opprinnelig postet av SMS

Utrolig flott gjedde, månedens fisker må da bli Fredrik Mortvedt etter slike fangster både på abbor og gjedde, helt rått! Ser for øvrig at Geir Sundet er i støtet i meite saltvann, flere enn meg som frykter at han kan bli vanskelig å slå her?

Jeg har allerede gitt opp jeg:-)

Dårlig taper [?]

Hysj, bare taktikk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Snart 1/4 av året har gått, og Karleif har nesten dobbelt så mange poeng som nr 2, håper ikke dette blir helt utklassing. Er jo fortsatt ganske åpent i gylte-klassene, lange, lyr, rødspette og sei, samt mange relativt små torsk. Det er håp ennå, men at vi har fått en favoritt er det vel ingen tvil om! [ :) ]

Jansenh og Havengel, har dere ikke tenkt å melde inn lomrene deres? Og andre fangster? Synes særlig Jansenh burde være med her når han i artslista si skriver at han har kystmeite-fetisj! [^]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maneg av listene er ihvertfall imponerende... ser for meg følgende på meite saltvann

Må over 700 på sandflyndre listen

Må over 900 på skrubbe listen

Må over 1000 på Lomre listen

Må over 1500 på berggylt listen

Og Karleif er godt i siget ja.... men vi skal stå på vi andre også fremover, så får vi se hvordan det går, morsomt er det ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har alle fått med seg at man kan melde inn flere fisk av hver art? Det er jo bilde av flere svære hvittinger på bildet av den Parashurama har meldt inn:

http://avkrokenfiske.com/konk05/All%20salt...abeth260305.jpg

Ikke usannsynlig at flere av disse vil gi poeng ved årets slutt, er jo ikke bare å hente hvitting over halvannen kilo.

Flotte hvittinger! Ikke akkurat fellesferie-på-Sørlandet-størrelse.

EDIT: Se svar under fra Avkroken, OK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Må nok i anstendighetens navn innrømme at det ikke var jeg, men Vilhelm som fikk de to kystmeite-langene fra Aglen. Synd, men sant. De hadde kommet godt med i jakten på Karleif.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.