Gå til innhold
Fiskersiden

Konkurransen 2005


 Share

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oppdatert!

Observer plass 15,16 og 25!!! Junior har nå utfisket mor (for ikke å snakke om alle dere andre nedover listen) og er hakk i hæl på far. Det spirer og gror i junioravdelingen gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med grunnvektene der Nrk er underkjent av komiteen? Burde ikke disse vært justert slik som Mort, Stam og Vederbuk feks?

Edit: Så forresten at det kun er buken som ikke er oppdatert. Men er man enig i at grunnvektene skal stå hele året er jo det greit. Forsåvidt den mest faire måten å ha en slik konkurranse på synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av stein

Karleif har kanskje 15 arter, men han har jo store muligheter til å bytte arter og øke vekt på de han har.

Selv har jeg en del arter til 15, og regner med å øke på noen av de jeg har. Så her er ikke mye avgjort ennå KIS [ :) ]

Stein

Nei nei, Karleif må slutte og fiske han nå, det er klart[^]

Ang grunnvekter er det verdt å legge merke til at rødnebb er på listen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

JUKS og BEDRAG!!

Skulle telle over snittpoengene til mine sterkeste konkurenter i konkuransen... og hva skuet mine øyne ?? Jo Karleif lå inne med 16 - seksten - fisk, ikke verst det enn så lenge 15 er maks! Regner med at det er Espen som har blingsa, samt at retter det opp snarest, samt oppdaterer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

JUKS og BEDRAG!!

Skulle telle over snittpoengene til mine sterkeste konkurenter i konkuransen... og hva skuet mine øyne ?? Jo Karleif lå inne med 16 - seksten - fisk, ikke verst det enn så lenge 15 er maks! Regner med at det er Espen som har blingsa, samt at retter det opp snarest, samt oppdaterer!

Som den ærlige personer eg er[ :D ] har eg gitt beskjed til Espen om dette for LENGE siden[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.