Gå til innhold
Fiskersiden

skal muligens ut med båten søndag


kim andre
 Share

Recommended Posts

siden værmeldinga sier helt ok vær søndag, blir det muliges en tur etter diverse flatfisk og torksefisk (sier div. fordi jeg ikke har anelse om det blir noe som helst annet enn sandflyndrer på 50g eller sypiker på 10g)

er det noen som har lyst til å slenge seg med, send en kjapp PM.....

EDIT: rettet de obligatoriske 10 skrivefeilene pr. linje....

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart det, men det tar muligens litt mer enn en time før jeg er hos deg :) .

nei, men da blir det tur aleine da, er blitt vandt med å ikke bli invitert på turer med "gamle" fiskekopiser, så da er det like greit å komme seg ut å se om jeg klarer å lure noe bedre enn sypiker på 20 g alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble en kombitur, familie/ fisketur :).

kona endte med ny pers på knurr, jeg fikk noen sandflyndrer, torsk og knurr, ikke noe å skryte av, men herlig å være på tur igjen. de nye stengene jeg bestilte fra TO funket supert fra båten, ismeitestenger:):lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å komme seg på tur i alle fall!

Ta med deg båten hitover Kim Andre, så stiller jeg som guide, mannskap og fenderansvarlig. Kan også bidra med kaffe og relativt godt humør. :)

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 3 for 200kr?

Har vurdert å teste mine fra båt utpå sommeren...

jepp, er disse stengene knall følsomhet, samtidig som de var stive nok til å "sette kroken". fiska på 20-50 meter, og de hadde god følsomhet i forhold til bunnen,, til og med selvlysenede tupp :D

fikk noen bra søkker fra TO og, disse var perfekte til bruk under glide bommen, finner de ikke i shoppen, men de var blå og runde, litt eggformet.......det hang seg ikke opp en eneste gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å komme seg på tur i alle fall!

Ta med deg båten hitover Kim Andre, så stiller jeg som guide, mannskap og fenderansvarlig. Kan også bidra med kaffe og relativt godt humør. :wacko:

Mvh Oz

hadde vært knall det, har kun gode er faringer med ditt humør og din humor, men jeg tviler på at du vil klare å holde kontroll på mer enn en fender.........men ,du kan jo bare slenge deg selv utfor ripa som en menneskelig fender (uten luft dog), så blir nok ikke båten så skada når vi braker mot kai -_-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært knall det, har kun gode er faringer med ditt humør og din humor, men jeg tviler på at du vil klare å holde kontroll på mer enn en fender.........men ,du kan jo bare slenge deg selv utfor ripa som en menneskelig fender (uten luft dog), så blir nok ikke båten så skada når vi braker mot kai :wacko::)

Det var i grunn akkurat det jeg hadde planer om. Så lenge jeg kan få fiske litt mens vi er utpå, kan jeg godt være fender når vi kommer inn. Du kjører ganske fort inn, gjør du ikke?

Forresten har jeg blitt jævli sur og grinete i det siste, så kanskje du skifter mening. Men det er verdt et forsøk! -_-

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.