Gå til innhold
Fiskersiden

Ikke si det til noen..!


Perca
 Share

Recommended Posts

:D Ja, se her... Den ene etter den andre tyter ut av skapet og innrømmer at de er innehavere av meiteutstyr som det ikke akkurat lukter testosteron av! :D

Laksefiskern har fått seg meitestang... Fyresdals store sønn viser at han på forholdsvis kort tid har mistet leker for en formue, jamfør bilde for et år siden og nå... Skjeggete trollmenn sitter på lekerommet og binder tackel med lekeperler og viser stolt fram samlingen med perler som har fått hedersplassen på veggen i en Biltemaputtekasse. Andre igjen forteller hvilke butikker hvor betjeningen er søtest og har størst utvalg av slike leker for småjenter. :D

Jeg lurer egentlig hva jeg har gitt meg utpå... Snart blir det vel en konkurranse her på FS om hvem som binder det mest Barbie-lookalike tackelet...

Ja, ja... Vi sportsfiskere er sørenimeg rare! Jeg lurer litt på hva de ikke innvidde tenker om oss... :blush: Snart blir det vel et førstesideoppslag om den skumle "Perlemannen"! B)

Ahem! Clas Ohlsson, takk! :P

Ellers har jeg lite å utsette på beskrivelsen :D

Mvh Oz

Edit: Forøvrig kan jo dere perlefrøkner legge merke til hvor mye perler det er i forhold til andre ting der. Kommer ikke langt med glitter og bling alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skal jeg også få når jeg blir ettablert, fin vegg du har forresten.

Du Oz, er det ikke fryktelig tungvint å skrive "Mvh Oz" på hver bidige post? Har du gjort det i alle 3612 postene din på Fiskersiden? Bare lurer.

EDIT: 3613

Endret av Triturus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.