Gå til innhold
Fiskersiden

Ismeite i helgen?


Recommended Posts

..ikke bare ligger du tynt an, du utestenger også deg selv fra alle framtidige trønder-treff!

Hva hvis man sier at Sodd smaker noe i nærheten av hva en real fyllebæsj lukter? Hva skjer da?

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal vi spre rykter om at du er storforbruker av narkotika. Og glidekrem (kjæresten din heter Einar). Og voksenbleier.

Samt at du bare fisker med garn.

Da sier jeg det. I Trøndelag er jo slike rykter noe alle vil ha på seg. De fleste der har det jo. Og det er som regel mer enn rykter.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Vilhelm straks hjemme. Snakka akkurat med han på telefonen, og resultet til nå må sies å være absolutt godkjent! Er visst noen som kan det (..å fiske store skater, bl.a)

Isen i dag var visst ganske skummel - med saltvann som kom oppå isen i fra hullene og smelta - isen. Hørte snakk om 8cm tidligere i dag....

Regner med Vilhelm selv kommer med mer info...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isen var ukul i solsteiken i dag ja. Alle mann fikk strømsild inkl Anders og Trond som mangla arten fra før.

Ellers ble det rødspette som ny art på Anders.

Andre arter som kom opp mens jeg var der er øyepål,skrubbe, makrell pluss de vanlige agntjuvene.

Da jeg dro hadde vi fått 7 skater hvorav 5 av de var tatt av undertegnede. Ene fisken fikk jeg faktisk 2 ganger(5,2kg), største fisk er 6050 også av meg. Hadde også en på 3,9 og en til som jeg ikke husker vekta på. Trond sin var feilkroka og veide 3,7 og Irvin sin rundt 1,6.

Fikk akkurat melding om at Irvin hadde tatt den fisken jeg fikk 2 ganger for tredje gang. Snakker om sulten fisk. Ellers hadde han fått en på 5,12 og en på 4,7 også. Arve har persa på 5,1. Tydelig at det skjer ting, både fiskemessig og med tanke på isen, er jaggu ikke langt under frysepunktet nå. Faktisk over frysepunktet for saltvann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væromslaget gjorde at isen smeltet under beina på oss så vi reiste hjem i 24-tiden. Noe særlig mindre enn 8 cm er vel greit å holde seg unna.

Tror vi fikk 12 skater på isen, og 14 arter tilsammen. Ganske javnt med liv hele tiden. Fikk også 14 arter om jeg husker rett. Moro! Nå holder jeg på å sovne sittende, så rapporten lar vel vente litt på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.