Gå til innhold
Fiskersiden

LIDL fiskeuke likevel...


LAT
 Share

Recommended Posts

;)

Ser at det blir Lidl fiskeuke likevel ut fra hjemmesiden - er det noen som har gode erfaringer med de produktene som blir lagt ut nå.

Er klar over andre tråder vedrørende feks fluestang etc, men det er vel ikke nødvendigvis samme stang/spesifikasjoner som forrige år?

@

jeg kjøpte fluestanga for 2år siden til 299., på lidl stanga var faktisk god og kaste med har den som reserve stang passer til sjø og innlands fiske :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var 2 stk POD'er i boks.

Tror de hadde feilprisa dem også, for jeg betalte 39,90 pr stk...... :o

De var ikke feilpriset. De har 2 forskjellige modeller. Den gamle de har hatt før, kostet 39,90.- Det er den som ligger i futteral bare. Men de har også en som koster 69,90.- Den ligger i eske, inneholder pod og 4 stk rod-rests (2stk u og 2 stk v var det vel) og har et futteral som ser mer solid ut enn den gamle...

Og jeg kjøpte 5 stk jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var ikke feilpriset. De har 2 forskjellige modeller. Den gamle de har hatt før, kostet 39,90.- Det er den som ligger i futteral bare. Men de har også en som koster 69,90.- Den ligger i eske, inneholder pod og 4 stk rod-rests (2stk u og 2 stk v var det vel) og har et futteral som ser mer solid ut enn den gamle...

Er det kun "rod-rest-ene" som er forskjellig?

Så kun den i futteral serr'u. Men til den prisen, så er det greit. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun "rod-rest-ene" som er forskjellig?

Så kun den i futteral serr'u. Men til den prisen, så er det greit. :o

Nye er par cm høyere, virker litt mer solid (bare litt), kan ta av de 4 festene til rod-rest'a og har skulderstropp på futteralet... Bare de 4 rest'a er jo 80.- i sjappa her... Og syns ikke det er dyrt heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye er par cm høyere, virker litt mer solid (bare litt), kan ta av de 4 festene til rod-rest'a og har skulderstropp på futteralet... Bare de 4 rest'a er jo 80.- i sjappa her... Og syns ikke det er dyrt heller..

Enig. Til disse prisene, så kan man ikke forvente/forlange allverden. :o

Skal gå over mine når jeg kommer hjem, og se om jeg kan forsterke/modifisere litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Til disse prisene, så kan man ikke forvente/forlange allverden. :o

Skal gå over mine når jeg kommer hjem, og se om jeg kan forsterke/modifisere litt.

Mulig det er lurt å borre gjennom en tynn skrue der hvor bena er festet til toppen på pod'en. Jeg har limt mine når de har røket. Funker fint, men kjipt om det skjer under turen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel,ble en pod og nappvarslere på meg meg også...til den prisen så driter jeg i om det går i stykker :) forøvrig så tror jeg alle latviere og polakker på sotra var inne på lidl drotningsvik hehe!

Kommer til og bli trangt om plassen på Bontelabo framover da :angry2:

Kjøpte nappvarslere, podder, fiskevesken og litt småplukk. Får se hvor lenge det varer da!

Endret av torrybra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye er par cm høyere, virker litt mer solid (bare litt), kan ta av de 4 festene til rod-rest'a og har skulderstropp på futteralet... Bare de 4 rest'a er jo 80.- i sjappa her... Og syns ikke det er dyrt heller..

Stakk innom på vei hjem fra jobb og fikk tak i en av de "bedre". Da ble det 3 poder fra Lidl på meg idag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du på Jessheim? Var det igjen noe spennende?

Var innom Jessheim når de åpna, men visste ikke at det var flere forskjellige POD'er. Litt senere var de utsolgt. Hadde endel sneller, stenger, kroker etc.

Dro så innom på Skedsmokorset på vei til et kundebesøk, og der hadde de plenty igjen. Så dog ingen nappvarslere. :P

Endret av PRH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Jessheim når de åpna, men visste ikke at det var flere forskjellige POD'er. Litt senere var de utsolgt. Hadde endel sneller, stenger, kroker etc.

Dro så innom på Skedsmokorset på vei til et kundebesøk, og der hadde de plenty igjen. Så dog ingen nappvarslere. :P

Ok.. Da gidder jeg ikke en tur til Jessheim nå nei..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nappvarsler der i fjor.

Virka i nøyaktig 0 sekunder...

Det hjelper å sette i batteri. :P

Kjøpte to nappvarslere første gang Lidl hadde det (3 år siden?) og dei har vært ute for store påkjenninger fra vær og vind. Dei virker fortsatt heilt fint og eg har ikkje eingong skfta batteri i dei. Det virker som strømforbruket er minimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.