Gå til innhold
Fiskersiden

Siste ismeitetur til Lygnin for denne sesongen


Chironomus
 Share

Recommended Posts

Sprengkulda i påsken førte med seg ein uventa, men kjærkommen overrasking: isen på Lygnin hadde kome tilbake! Vilhelm hadde prøvd seg litt tidlegare, og enda opp med ny personleg rekord. Dette lova godt. I Trondheim vakna me klokka 06.00 til strålande ver!

Bilen er pakka og Trond er tenkt plassert i baksetet.

P3280003.jpg

God plass!

P3290117.jpg

Me kunne gå på isen litt før halv elleve. Vilhelm og Ahamm var allereie på plass. Isen kunne vel ha vore tjukkare. Me merka at sola varma godt, for å seie det slik. Då sola gjekk ned braut jubelen laus :D .

P3280009.jpg

Skrubbe på Vilhelm:

P3280013.jpg

Trond fiksa seg relativt raskt ein ny art, strømsild:

P3280024.jpg

P3280029.jpg

Inne på grunna ver det ikkje så mykje slimål, men straks vatnet blei djupare fekk Trit denne:

P3280032.jpg

Så byrja endeleg skatene å runne:

P3280043.jpg

3700 gram.

Ni skater blei merka med eit nummer. Det er blått, og kan sjåast på biletet ovanfor. Fyrste interessante oppdaging med merkinga var at me tok nr 326 tre gonger denne kvelden!

Einaste hannen me fekk, 2580 gram.

P3280052.jpg

Vilhelm advarte mot å stikke fingrane inn i munnen på skatene, men Triturus hadde gjort det før. "Det er da ikke vondt!" Tonen blei midlertid ein annan då skata klemte skikkelig til:

P3280062.jpg

Moralen er vel at dersom du kan unngå det, bør du ikkje ta fingeren inn i munnen på skater!

Grei øyepål på Vilhelm:

P3280065.jpg

Mikrotorsk signert Triturus:

P3280076.jpg

Denne rakkaren, nr 326, var på isen heile tre gonger og vog 5200 gram! Ny pers på Triturus!

P3280082.jpg

Så kunne endeleg skateforskaren trekke opp sitt livs andre eksemplar av arten. Ny pers på 5100 gram! Fangstmannen er litt sliten etter å ha sprunge fram og tilbake mellom hôla med veienett og medisinkoffert.

P3280099.jpg

4700 gram.

P3280091.jpg

5120 gram

P3280101.jpg

Oppsummering:

-hågjel

-10 ulike piggskater, dei eine blei tatt tre gonger

-strømsild

-øyepål

-sypike

-kviting

-hyse

-sei

-torsk

-knurr

-makrell

-skrubbe

-rødspette

Vilhelm sa han fekk ei junkergylt, men ingen trur på han :P .

Den store dagen blei feira med skatevinger steikt på Jamie Oliver-vis. Men sidan me ikkje var heime før klokka fire om natta, blei det ikkje så veldig utagerande fest...

Legg gjerne inn fleire bilete av turen, og eg beklagar på førehand om eg har blingsa på noko.

:blush:

Endret av Chironomus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med anstendige skater.

Frister virkelig med en skatetur.

Artig at c&r fungerer så bra,da skate nr326 ønsket å hilse på dere opptil flere ganger. :blush:

Flott sild. Midtside strømsilden Amber Lynn? Fiskeporrkungen skimtes i i bakgrunnen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg ser til min store forskrekkelse at kun mannen fra vestlandet er utstyrt med ispigger ? Skamme seg

Jeg hadde glemt mine hjemme. :blush:

Ikke uventet så fikk Vilhelm den første skata.

Legg merke til vannet rundt fiskehullet bak Vilhelm, det fossa opp hvis det sto mer enn en mann ved hullene.

IMG_7900Large.JPG

Nærbilde av merkingen som Arve drev med.

IMG_7905Large.JPG

Strømsildpersen min på 56 gram, den på bildet Arve la ut er ny-art-fisken som veide 36 gram.

Juhuuu! Ny art!

IMG_7925Large.JPG

IMG_7940Large.JPG

Fin tur som ble 12 timer kortere enn det vi planla på grunn av at isen ble litt nifs etterhvert.

Edit: den eneste skata jeg fikk opp var feilkroka.

Endret av Trond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Prøvde kverna på ei likens ifjor og det endte med blodvite og det ska ikke prøves igjen. :D

= "Prøvde isboret på en fjord med lignende is i fjor og det endte med en trasig erfaring og skal ikke prøves igjen"?

(Nei, dette er ikke frekt ment. Bare spør om jeg forstod det riktig) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfint! Dere får det til assa. Gleder meg til jeg har mulighet til å resie på sparket uten å måtte planlegge 2 mnd i forveien igjen - da bør det være mulig å være der samtidig med isen!

Grattis med vellykket satsning og merking.

Pigger er nevnt! Fyfyfy, med en alvorlig undertone - det kan være problematisk nok å komme seg opp på isen igjen MED pigger. Og det er ikke akkurat noe særlig hjelp å få i å være flere heller når isen kneler med mer enn en manns belastning. HUSK PIGGER!!

Å gå med kniven i beltet, eller i det minste i hvertfall lett tilgjengelig på seg, er et godt nødtips dersom en har glemt piggene hjemme og likvel må utpå. - den griper i hvertfall vesentlig bedre enn negler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.