Gå til innhold
Fiskersiden

SLETTES


kjs
 Share

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg registrert bud på 600,- for Daiwa baitrunneren fra Helge S, jeg setter budfrist ut dagen i morgen for den (fortsatt veldig billig, men...) :D

PRH: 200,- for Mitchellsnella er OK - vi treffes vel ved Glomma en gang snart så vi får ordnet det ;) ?

EDIT: Har ikke rukket å legge ut mer de siste dagene, trenger litt tid til å grave meg dypere inn i fiskeboden, hadde vært fint om noen kjøpte en del mer først, da hadde jeg lettere fått oversikten ;) Er VELDIG åpen for bud på "pakkeløsninger" :hailfs:;)

Endret av kjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

byr en hundrings for resten av Ferdige Porgy-rigger i 6-pakninger

Sorry, har allerede solgt to av dem, bare glemt å oppdatere tråden...

Daiwa Millionaire S, nesten ikke brukt, noen få skrapemerker: kjøper den :angry2: kommer opp om deg i kveldinga

Den er grei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg registrert bud på 600,- for Daiwa baitrunneren fra Helge S, jeg setter budfrist ut dagen i morgen for den (fortsatt veldig billig, men...) :angry2:

Minner om denne: Budfrist ut dagen i dag for en splitter ny Daiwa Regal Plus baitrunner i eske... For øyeblikket ligger Helge S an til å gjøre et kupp for 600,- :glare:

EDIT: Har for øvrig fått litt mer oversikt nå, og oppdatert ift. hva mer som kommer til å dukke opp. Har også (nok en gang) satt ned prisantydningen på en god del ting - målet er som sagt at ting skal bort :D

Endret av kjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdatert/fjernet en del ting som er solgt nå... Tar dessverre litt tid før jeg får lagt ut enda mer, men jeg er fortsatt veldig åpen for bud på det som ligger ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluebacking Teeny, 20lb, 100m, ubrukt:

30 spenn?

Dragonfly Cartridge 395 fluesnelle (uten eske):

100.?

150,- for begge så har vi en deal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe fluestang #4-5 og tilhørende snelle til salgs?

Hm - har faktisk kanskje liggende noe slikt... Hva slags prisklasse tenkte du evt.?

Tilbake etter å ha vært bortreist en stund nå... En del mer er solgt, men det er fortsatt mye igjen. Har fortsatt noen flere ting som skal legges ut, bare jeg får tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bruksområdet til de samuraisnellene? og hvor mye brukt er de?

Og hvordan vil de lette ismeitesetta funke til flyndremeite fra båt på rimelig grunt vann?

Hepps, Samurai-snellene er dessverre gone... Ismeitesetta funker garantert til flyndremeite fra båt på grunt vann - gøy vil det garantert være! Utfordringen er stort sett senekapasitet og sveivekraft - snellene er små og stanga myk, men tør du fiske med 0.20 eller går multi burde det være kjempemorsomt. Har to til som jeg ikke kommer til å selge, og de er tenkt nettopp til slikt bruk...

Mvh. KJS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.