Gå til innhold
Fiskersiden

Krabbesluk


limanda
 Share

Recommended Posts

Eneste "krabbesluken" jeg kommer på i farta er gode gamle Slukhals fra Sølvkroken, som kommer i 18, 25 og 35 gram. Ellers finnes selvsagt gummiimitasjoner av krabbe fra både Storm og Gulp. Men mulig kompisen din har fått tak i noe gammelt fra Hval. Tror Jon Lenæs i AoF har roen på mye gamle sluker, så du kan jo evt sende han en mail. Både Hval og Delfin lagde jo mye rart opp gjennom årene, og ikke minst fantes det jo en haug av lokale slukprodusenter i gamle dager. Er nesten som skifabrikker, fantes jo mange av dette også for noen tiår siden, men nå er det knapt noe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke slukhals, den var bredere og tynnere i godset, og formet som skallet på ei krabbe. Skal sjekke med Jon.

Det var Paravan som hadde denne Limanda- Var med i sortimentet når Sølvkroken overtok bedriften.

Kontant Thaulow i Trondheim, han kan hjelpe deg med nødvendige data.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krabba glemte jeg gitt, kan fort være den. Utover det får du neppe jobb som hoff-fotograf i løpet av de tre neste ukene. Ville heller ikke sitte ved telefonen og vente på at Reuters eller Associated Press skulle ringe.

hehe ;) satser på at jeg får fotograf jobb i se og hør..... men til mitt forsvar her, så er det ikke jeg som har tatt bildet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.