Gå til innhold
Fiskersiden

VIKTIG INFO VESTLANDSTREFF


Recommended Posts

Starter egen tråd så alle deltakere får dette med seg....

VIKTIG INFORMASJON

Program:

Torsdag-ingenting

Fredag-Ingenting

Lørdag

Konkurransetid: 09-18

Innmelding av fangst senest kl 20

Utdeling av premier i felleshuset: ca kl 21-21:30

Søndag: Avreise

Ang fiskeregler:

Jeg lager ikke mye styr av dette- følg vanlige fiskeregler og sunn fornuft, for havfiske er vi blitt enige om at det enkleste er å følge vanlige regler for konkurranser-dvs bla maks 3 kroker (pilk+2 opphengere, søkke +3 opphengere eller slep og 2 opphengere)

dere som skal i båt-HUSKE FLYTEPLAGG

Når du kommer til hytta!

Sjekk at alt er i orden og at hytta er vaska, og at alt innbu og utstyr er på plass. Egen sjekk/utstyrsliste har du fått med i lag med nøkkel.

DET ER IKKE TILLATT Å RØYKE INNE I HYTTENE!

Som leietaker er du ansvarlig for hytta med innbu og utstyr!

Dersom noe blir ødelagt og knust skal dette erstattas av deg. Dersom det vert lånt utstyr (møbler panner service) fra andre hytter må det leveres tilbake til den hytta.

Båt og motor:

Naustet er låst, nøkler til låsen skal ligge i alle hyttene. Alle hyttelånere disponerer en båt, ta med navneskilt for å merke din båt. Naust nøkkel skal henge på infoskiltet i hytta. Dersom dere mister nøkkelen koster det kr. 250.- (ny lås m/ 5 ekstra nøkler)

BÅTMOTORENE ER KUN TIL LEIE, for Kr. 100.- pr. helg og Kr. 250.- pr. uke.

Fyringsved ligg i vedskjul på Trollkrabben og under Sjøstjerna.

Bilkjøring er ikke tillat inne på området, med unntak for leietaker i forbindelse med utstyr til og fra hytta. Kjør forsiktig! Barn leker!

Du har ansvar for å rydde på området rundt hytta:

Fjern grillkull og sigarett sneiper som ligg i grillen og utenfor terrassen. Ellers har alle som er på anlegget ansvar for å holde det ryddig på fellesområdet, stranden og i grillhytta.

Før du reiser heim skal du:

Dersom det er filler og tepper, overtrekksmadrasser som treng en vask, så bruk vaskemaskinen til det. Heng det til tørk før du reiser hjem!

Båten skal vaskes og settes i naustet før du forlater området.

Støvsug alle møblene/tepper og vaska skikkelig ut etter deg.

Vask kjøleskap, komfyr og kjøkken vifte og alt sanitærutstyr på badet.

La panel ovnene stå på det laveste i vinterhalvåret. Utelysene på.

Aske fra vedovnen og griller skal fjernes og glassdør i ovnen må vaskes.

Ta med bosset til hyttecontainer (den står ved veien ned til anlegget)

Luft hytta skikkelig ut, inkl. dyner/puter. Husk å lukke alle vinduer også på loftet. Trekk føre gardiner i alle rom. La dørene mellom alle rom stå åpne, men husk å låse altan og hytter dør. La ute lysene stå på!

**********************************

NB parkering- det er god p-plass og vi er ikke krøplinger så unngå kjøring helt frem til hyttene unntatt når man har mye som skal inn/ut av bilen.

Angående nøkler:

Jeg kommer til å være på hytteområdet hele treffet og oppbevarer alle nøkler. Dette fordi folk reiser til forskjellig tid og det er surt å være halvveis til østlandet eller Trondheim for så å finne en ukjent nøkkel i lomma :)

På hyttedørene henger jeg opp hyttenummer, regler for hytteleie og hyttefordeling. Husk at det kommer deltakere jevnt og trutt fra torsdag til fredag kvelds, ta imot nye fiskevenner når de kommer :D På en av lappene kommer også mitt mobilnrummer slik at jeg kannås om det skulle være noe underveis i løpet av treffet.

Angående nøkler:

Jeg kommer til å være på hytteområdet hele treffet og oppbevarer alle nøkler. Dette fordi folk reiser til forskjellig tid og det er surt å være halvveis til østlandet eller Trondheim for så å finne en ukjent nøkkel i lomma :)

På hyttedørene henger jeg opp hyttenummer, regler for hytteleie og hyttefordeling. Husk at det kommer deltakere jevnt og trutt fra torsdag til fredag kvelds, ta imot nye fiskevenner når de kommer ;) På en av lappene kommer også mitt mobilnrummer slik at jeg kan nås om det skulle være noe underveis i løpet av treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne henges også opp på hyttedør- hyttene er nr 1-4 etter plassering, hvor nr 1 er nærmest p-plass. Gjør oppmerksom på at endel deltakere bare skal delta på deler av treffet.

HYTTEFORDELING:

Hytte 4 m/LOFT

Karleif

Hugo

Truttakiller

Rønsingen

Fru Rønsingen

Christer

Trond

Taxisvein

Torrybra

Anki

Fisherman

Hytte 3 m/ LOFT

Hunter

Merete

3barn

Øystein

Sigurd

ThorEH

KIS

Remy

Hytte 2

OlaG

EvenA

HelgeS

Tailbait

Affi

Karl Petter

Joost

Aej

Hytte 1

StadJon

LAsse

Tryta

Fredz

Haien

BigFish

BinnLadden

Rage

21128_s.jpg

camplogo2.jpg

steindal.gif

baardsen.gif

46728_t.jpg

46726_t.jpg

46727_t.jpg

46729_t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.