Gå til innhold
Fiskersiden

En hyllest til favorittvannet


heitmann
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av JohnnyBravo

Det vannet ser helt ellevillt ut! Utrolig fint. Ligner på et av vatna som jeg fisker i.[ :) ]

Vannet er ellevilt[ :D ] Utrolig fint,med mange grunne områder og sinnsyke "overganger".At vannet er KRYSTALLKLART og omgivelsene er hinsides gjør ikke vannet mindre attraktivt i mine øyne...Akkurat slik jeg liker et skikkelig ørretvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser da sørdelen av mitt vann ut... har satt ut fisken her sjøl, og fisken har forhåpentligvis kommet seg opp i over 3kg til våren. Vannet er kanskje 600 meter langt(bredden varierer fra 2meter til 80meter) og består av masse små "tarmer", grunner, steiner og dype kulper.

http://home.no.net/skapelg/dream.jpg

vannet.jpg

Bilde er omgjort til link p.g.a. størrelsen på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av TrophyHunter

Wow, mange fine vann her..... Stilig Det vannet ditt heitmann... Ligger det langt fra folk og fe da, slik at du må ta en skikkelig tur for å komme dit?

Langt og langt...3 timer i rimelig høyt tempo.Svært sjelden man møter folk der oppe, men etter at jeg starta nettsiden regner jeg med at trafikken vil øke:( Har vel egentlig gravd min egen grav!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av MP

Nydelige bilder! Ser ut som du har funnet et herlig ørretvann litt unna folk og fe.

Faller selvsagt for fristelsen til å legge med et bilde av en herlig SØ-elv...

0501200520573664DAAR889crc.jpg?6

Aaaaahhh, gleder meg til sommeren!

Slike elver liker jeg, syns du kan sende meg en pm med hvor og sånn [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Suter

Nesten?[:0] perfekt!!!![ :) ] Se alle de fine sjule stedene for fisk nedover elva drøssevis med trær som henger utover vannet!!

Elver med klarhet som kakao har aldri vært min greie, derfor er ikke Leira eller Nitelva noen favoritter. Men rike på fisk er de så absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.