Gå til innhold
Fiskersiden

Lyr eller?


Recommended Posts

Joda, det kan du. Fiskersidens konkurranse, Avkrokens konkurranse , Alt om Fiske og Villmarksliv tåler alle samme innmeldingen. Tror stort sett bare det er ABU som krever "enerett", de gjorde ihvertfall det før. F.eks skatene mine har havnet i både AOF og VL, samtifdig som de er med i konkurransen her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<off topic>

sitat:Opprinnelig postet av torhj

Vert med på bleik, eller hvittingfiske i trondheimsfjorden en del ganger for å ordne hundematen!

Ornde hundematen? Jeg må bare spørre selv om jeg ikke vet om jeg vil vite svaret: bruker dere hvitting til hundemat? [:0] Havets kylling fortjener vel å havne på bordet - og ikke under det synes jeg, men mulig ikke alle er enig i det.

</off topic>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Davidsen

Bør vel også entre konkurransen til avkroken og fiskersiden.

Bra fisk, til lycka med den!

Ingen tvil om at Parashurama har fanget en utrolig flott hvitting.Men det jeg lurer på er;om hun ikke allerede er påmeldt til konkuransene i fangstøyeblikket,kan fiskene da meldes inn??

Når kystmeitet tar av i nord vil det nok bli svært vanskelig for oss "søringan" å hevde seg i klassen meite saltvann,det er jo enorme muligheter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av limanda

Men det jeg lurer på er;om hun ikke allerede er påmeldt til konkuransene i fangstøyeblikket,kan fiskene da meldes inn??

Det hadde jeg ikke tenkt på. Kjøpte jo vekt i går og tok med målebånd for første gang.

Nå er jeg påmeldt og skal rapporterer inn fangsten. Vet ikke om den ble godt nok dokumentert heller. Får høre hva dommerne/juryen sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av SMS

<off topic>

sitat:Opprinnelig postet av torhj

Vert med på bleik, eller hvittingfiske i trondheimsfjorden en del ganger for å ordne hundematen!

Ornde hundematen? Jeg må bare spørre selv om jeg ikke vet om jeg vil vite svaret: bruker dere hvitting til hundemat? [:0] Havets kylling fortjener vel å havne på bordet - og ikke under det synes jeg, men mulig ikke alle er enig i det.

</off topic>

Hunder elsker jo tørrfisk, men viss noen har problemer med at fisken fortjener en bedre skjebne enn å havne som hundemat, så skal de endelig få mene det.

Selv deler jeg gjerne med "menneskets beste venn" uten å nøle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

AvKroken har ikke krav om forhåndspåmelding. Så sant fisken er meldt inn i løpet av tidsfristen er dette ikke noe problem. Sendte deg en PM Parashurama.

Da har du nok en vinner her,den skal ikke bli god å slå!!

Så gjennstår det å se om det er flere av samme sorten i området,eller om det var en tilfeldig fangst.Lykke til med videre satsing[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av limanda

sitat:Opprinnelig postet av torhj

Vert med på bleik, eller hvittingfiske i trondheimsfjorden en del ganger for å ordne hundematen! Da har det som regel ikke vert noe problem å fylle stampene, med tildels store eksemplar. Brukte sild som agn.

Dette dreier seg vel om båtfiske,

Det stemmer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ny tur i morra tidlig, skal fisk hele dagen hvis været holder seg, ca null grader og opphold, perfekt, det er ikke vanlig her i januar.

Den hvittingen er nå historie. Deppa litt igår, men ikke nå å gjør med det no.

Koselig med besøk, har hytte i Stokkvågen (Lurøy kommune) 50 meter fra havet med sengeplass til mange rovfiskere som kan loppes for kunnskap[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Parashurama

Ja, ny tur i morra tidlig, skal fisk hele dagen hvis været holder seg, ca null grader og opphold, perfekt, det er ikke vanlig her i januar.

Den hvittingen er nå historie. Deppa litt igår, men ikke nå å gjør med det no.

Koselig med besøk, har hytte i Stokkvågen (Lurøy kommune) 50 meter fra havet med sengeplass til mange rovfiskere som kan loppes for kunnskap[ :D ]

Deppa i går - hvorfor? fordi vekta viste for mye? Det var jo en stor hvitting for det! [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.